Alleen niet voor die prijs misschien
Prima maten ook. Schrijven JLC’s niet veel af😬?
Misschien toch een keer passen.
Het is een mooi blauw geworden! Ik ben benieuwd of deze minder paars zijn dan de vorige small second tributes
Heel gaaf inderdaad. Ik vind de witte wijzerplaat variant ook erg geslaagd. Prachtig klassiek horloge. Vraag me wel af of deze maat niet klein valt. Vind dat met vierkante kasten altijd lastig in te schatten.
En wat de prijs betreft is het inderdaad veel geld, maar wel lijkt het alweer wat minder te zijn dan de tribute monoface small seconds. Dus dat is in ieder geval een stap in de goede richting.
Ik heb een collega met een large monoface en ik vind die eigenlijk perfect van maat voor mijn 17cm pols. Dus dit gaat zeker niet groot dragen, want deze zijn zelfs kleiner dan de medium maat.
Heel mooi inderdaad…
Welke referentie is dit? Ik ben wel eens benieuwd naar de prijs
Dat is de 100 jaar lemans uitvoering.
Deze dunne beestjes dragen heerlijk, nice!
Ah ik herkende ‘m niet op de nato. Ok unobtanium dus
“Price on request”, maar Fratello heeft het over 50k. Maar op Chrono24 begint het vanaf 2 ton. De definitie van een grail is dat je hem nooit kan kopen toch?
126529LN
Maar erg mooi. Met die glazen zichtbodem en gouden rotor.
Die schatting van Fratello klopt inderdaad niet helemaal. Ik weet dat Amstelwatches er eentje te koop had een paar maanden terug en die was geloof ik ook 200+
Overigens nu niet meer op de site bij hun, misschien is het ze gelukt om te verkopen
Dit horloge wordt in witgoud al niet meer gemaakt.

Die schatting van Fratello klopt inderdaad niet helemaal.
Ik lees alleen dat Fratello 42k chf excl. BTW noemt in het artikel, dat klopt denk ik wel met de RRP van €53k die watchbase noemt.