Klopt inderdaad, moet zeggen dat ik de geelgouden wel een mooie vervanging vind van de witgouden. Voor mij misschien wel de mooiste moderne of neovintage Daytona
Wat je zegt klopt wel, ik heb hem ook gezien bij Amstel, een week of enkele weken voor hij werd gediscontinued tijdens W&W. Als hij hem kort daarvoor heeft verkocht zal hij wel een tijdje buikpijn hebben gehad, zo niet dan ligt hij nu bij hem in de kluis.
Qua RRP zal het inderdaad wel kloppen, ik vergat te benoemen dat ik helemaal niet met RRP in mijn hoofd zat maar grijze markt. Gok door de benoeming van prijzen op Chrono in een van de vorige posts
Beetje wel hè. Gaat nog wel even duren voordat ze op de grijze markt opduiken denk ik zo.
Precies! Dat vond ikzelf altijd wel minder dat bij bepaald licht het meer paars leek dan iets anders.
Lekker classy👌🏻
Ik ben nog op jacht naar een echte klassieker, maar wel een dress horloge.
Voorlopig genoeg op het oog:
Kijk. Da’s nou een foto waarvan ik met droge ogen kan zeggen dat ik zeven van de negen modellen graag zou willen hebben. Dat gebeurt me niet vaak.
Welke dan niet? Daar ben ik wel benieuwd naar
De elipse vind ik al jaren spuuglelijk. In plaats daarvan zou ik een jaren dertig Tank Cintree voor willen stellen met witte plaat en Breguet wijzers. Overigens zou ik de Lange graag zonder Aventurijn willen, want glitters doen me aan My Little Pony denken. Dat horloge is fantastisch, maar ik zou een conservatieve wijzerplaat nemen.
De onderste zes kan ik zo integraal in mijn doos leggen, en dan ben ik gewoon helemaal klaar.
Donald Trump heeft er ook één
Ik hoor dat hij ook een Trump watch heeft. Met tourbillon. Voor 100.000 dollar of zo.
Of het een verkoop-argument voor me is? Tja.
LOL
opblazen en op poster in de bushokjes. wordt het straatbeeld een stuk beter van in NL
Ik zie die allemaal wel zitten.
Vind de ellipse best mooi, al sinds ze geen dr*l waard waren omdat iedereen ze spuuglilluk vond.
De laatste jaren hebben ze wel wat bekendheid gewonnen met oa Tronald Dump en een paar artikels in populaire media.
5 dagen testen…
Positie vd kleine seconde is echt vreselijk.
Dat doe je me dus aan om een dial met strakke indeces uit te stellen.