Gewoon een Steinhart kopen joh.
Bijna hetzelfde
Even iets anders: Carl F. Bucherer. En dan een model met de Peripheral rotor. Mooi staaltje werk, waarbij het uurwerk prachtig in beeld blijft, ondank dat 't een automaatje is. Maar dat datumveld, hè, dat zit me dwars. Maar niet voor één dag, meen ik.
(de oplettende lezer/volger merkt dat ik in het spectrum van grijs/smoke/rhodium/ruthenium aan het loeren ben)
Blijf dit zo’n goede zet vinden van Hermes. Goede maat, screwdown crown. Vaucher movement met twin barrels en 50h power. Tijdloos horloge. Verbaast mij dat deze niet populairder is.
Schitterend. Ik dacht dat een iemand op HF deze heeft of heeft gehad toch? Alleen die 42 mm voor mij persoonlijk. Echter wel korte l2l.
Toen ik aan t googlen was kwam ik eerst bij de dames selectie uit.
Dus ik doe vandaag gezellig met je mee binnen dit merk. Maanfase speels en op een aparte plek. Alleen licht afgekapte 10 en 11. Hmmm.
Maar goed wie me een beetje kent weet dat ik erg graag out of the box ga
Voor een dagje
Hadden ze maar die datum weggelaten… Verder wel een leuke combinatie met die oranje strap!
De width is 39mm en de lug to lug 42mm. Klinkt op papier best OK qua maat. Ik ben ook wel eens benieuwd om hem te proberen, maar geen zin om in de rij bij Hermes te gaan staan.
Zeer mooi, maar is hij €20k waard?
Nee niet voor mij in ieder geval. Maar die moet je ook wel voor 15k kunnen vinden dan komt het al weer iets dichterbij de Zenith, neemt niet weg dat die Zenith ook erg mooi is.