Jij bent zo oud dat je nog weet wat het is, dat was de grap.
Waar zei ik dat? Ik zei alleen dat webshops, zeker digital marketplaces als Bol, Amazon, Manor, Target, en anderen eerder een soort digitale kijkshop zijn. Dus of de huidige generatie de geest van de Kijkshop links heeft laten liggen is maar zeer de vraag.
Evengoed, Junghans er op afrekenen dat een soort van Vitrine-Action het ooit verkocht is natuurlijk kolderiek. Die voor je:
Het blijven prima horloges.
Rustig het is vrijdag kerels
Ho ho, rustig aan: tijdens het maken van deze licht humoristische fittie zijn geen middelbare heren beschadigd.
Oef dan is het goed, in dat geval :
Misschien moet je zelf dan ook even goed lezen. Ik heb gezegd dat Junghans mooie horloges maakt, maar dat kijkshop het beeld van mij op Junghans heeft verpest. Kijkshop is trouwens nog niet eens 10 jaar failliet….
Kom op, Rolex heeft nog nooit een spannend horloge gemaa… Of, nja, als je de North Flag niet mee rekent, tenminste.
Pak dan iets van een vergelijkbare snit, en geen sporthorloge.
Dat zeg ik. Je moet een merk niet afrekenen op het feit dat een budget grutter ze ooit verkocht.
Maar pas 10 jaar… Man, ik dacht dat dat al sinds 2000 uit het straatbeeld verdwenen was. Hoe dan? Want laten we wel zijn, jouw generatie (welke dat ook maar is) is niet de enige die de Kijkshop links liet liggen. Ik ben van 75, en ik ben in m’n leven één keer door zo’n tent gelopen, om nooit meer weder te keren.
met geknepen ogen door de wimpers bezien (alleen de dial zoals ik schreef) zie ik wel gelijkenissen in die ring onder indices door, kleur ed.
Maar had ik vandaag zin in het kunstneuken van mieren, was ik het zeker met je eens.
Ik reken het niet af, ik wil het alleen hebben.
Ik vind ook lang niet alle (lees: meeste) horloges met de kroon niet heel geweldig, maar deze 1908 overtroeft wat mij betreft elke GS in de catalogus. Check dat filmpje van monochrome op IG even. Echt geweldig mooi.
Mooi hoor, maar waarom slechts 37mm? Voor duikers met ingeslepen leesgedeelte in duikbril?
Zoveel vragen…
Yup, de 1908 is voor een Rolex erg mooi, dat klopt zonder meer.
Maar helaas… smaken verschillen danig. Ik vind de uurwijzer matig tot lelijk, het uurwerk wat gewoontjes, en uiteraard zou ik de band er af gooien ten faveure van iets zonder vouwsluiting. Hij had ook een millimeter of twee kleiner gemogen.
Ik ben ook geen fan van de 9-3-12 en het tekstbordje met Superlative Chronometre op de plaat. Met name dat laatste vind ik afgrijselijk. Superlatief… Als je vind dat je het moet zeggen ben je het niet.
Al met al… Mooie kleur en guilloche. Ik wordt er niet 31500 warm van, en zou m’n SBGW231 er niet eens gratis op inruilen om te dragen, zeg maar.
Overigens… Wat is IG?
Dit is niet de 37mm uitvoering, dit is de Defy diver x-treme 42.5mm.
Ohw echt?