Kad
11 april 2024 om 18:25
940
Even wat vergelijkend materiaal erbij nemen.
Persoonlijk vind ik …
Het slankere design mooier.
Wat vind ik spannender:
de gekartelde bezel
afwisseling guilloche en secondenwijzer oppervlak vind ik mooi gedaan (ok GS heeft dat ook soms onder hun ruitenwisser)
frivole en toch klassieke uurwijzer
En zoek gerust uit, ik ben eigenlijk geen Rolex-fan, dus dat kroontje heeft me niet betoverd.
9 likes
Dit zijn wel heel verschillende horloges. Die LUC waar je laatst mee aankwam lijkt me een beter vergelijk, en dan hoef ik geen twee keer na te denken.
(Wel even een ander bandje erop)
16 likes
SwissToni:
Is 'ie duur?
Bij Rolex is het niet de listprijs die je afschrikt, maar de tweedehandsprijs.
2 likes
Kad
11 april 2024 om 18:45
943
Ik zou ook niet twijfelen hoor, die LUC!
1 like
Najah, de ‘3 jaar oud maar nog nieuw in de stickers want toch niet helemaal mijn stijl’-prijs
3 likes
Bro
11 april 2024 om 19:10
945
Toevallig zat ik net naar de Conquest modellen te kijken als kado voor mijn vrouw. Ze zijn beiden mooi, doet Longiness goed
1 like
EVH
11 april 2024 om 19:42
946
Deze. En dat gaat ooit gebeuren ook.
Denk dat voor mij duikers en de merken Omega en Tudor het beste bij mijn smaak passen.
17 likes
Zoldar
11 april 2024 om 20:06
949
Ik heb de green dial 41mm om gehad in charles de Gaulle parijs vliegveld.
Is een horloge die in het echt mooier is dan op een schermpje. Classy en erg mooi afgewerkt.
Vond de aqua terra helemaal het einde irl maar de Conquest gaf een echt rijk gevoel die veel dichterbij kwam dan het prijskaartje doet vermoeden.
1 like
APMV
11 april 2024 om 20:09
950
In dit geval; Rolex for the winn
8 likes
Heerlijk, hoewel een paar mm kleiner hem niet zou misstaan.
2 likes
Hebben ze mooier gedaan dan IWC laatst met deze release
9 likes
Ok,boomer.
Iedere webwinkel is eigenlijk een kijkshop, als je er wat langer bij nadenkt, maar dat terzijde.
1 like
Eerlijk is eerlijk, het OG groene horloge is natuurlijk de Seiko Alpinist, en ik ben blij dat zowel Vacheron als Longines eindelijk eens een hommage van dat icoon uitbrengen.
Even serieus: Dat zijn totaal verschillende kasten, andere tinten groen, de plaatsing van de datum is anders, de wijzers, indices, lugs, rehaut, minute track, band en bezel zijn anders… Ik zie oprecht geen overeenkomsten. Mag ik vragen wat jij er in ziet wat lijkt?
Ok Boomer? Ik ben van teee generaties daarna. De Kijkshop is kapot gegaan omdat mijn generatie het juist links liet liggen. Maar jij vond de Kijkshop waarschijnlijk mega sexy. Boomer