Ik begin een beetje te ontdooien voor deze! Toch een bijzonder en origineel ontwerp
Ik zou mijn zilveren hier dan toch wel voor mogen verkopen?
Als je een goede deal eruit kan slepen, dan ja
Blijft toch wel hoog op mijn lijstje staan, temeer nu mijn Navitimer weg is voor service. Maar gelukkig heb ik voorlopig geen NA-budget.
Ik heb er toevallig net twee uit de kluis gehaald die niet werken. Eens kijken of ik daar 1 deftig werkend exemplaar van kan (laten) maken.
Fotootje?
Oei inderdaad. Klopt het dat dit model slechts in 1 maat uitgebracht werd? Ze hadden eterna quartz werkjes als ik goed geïnformeerd ben.
Wat jammer dat die rechter zijn strookje lak kwijt is geraakt. De linker lijkt me nog wel iets. Heeft de rechtse de originele bandschroefjes?
Zoveel vragen
Klopt. 1 maatvoering en 7jewel Eterna quartz.
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik weet eigenlijk niet eens hoe ik aan die rechter kom ik zal het in deze staat niet gekocht hebben, dus denk dat ik het jaren geleden voor onderdelen uit de prullenbak heb gevist bij een winkel waar ik toen werkte of op de Rikketik misschien?
Fantastich horloge!
Ik zou graag een keer een Genta Octagonal in m’n handen willen hebben. Altijd een van zijn uniekste designs gevonden
Is 't een Armin Strom met Gravity Equal Force? Of zij er meer vernuftige lieden met die verfijnde functionaliteit?