Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

snap ik wel, en die foto is ook gewoon goed. Mooi draagbaar ook. Mijn daily heeft een blauw dial, heerlijk :slight_smile:

1 like

Ha Peter, het is inderdaad weer een knaller van Armin Strom: ARMIN STROM on Instagram: "When sceptics initially doubted that Master Watchmaker Claude Greisler had solved the elusive 350-year-old problem of maintaining a state of Resonance with immunity from disruption due to movement and gravity, Claude did the unexpected. He chose to prove it. Thus was born the Masterpiece Resonance Minute Repeater: a timepiece that maintains a state of Resonance so resilient that it will consistently withstand the striking gongs of a minute repeater. That same resiliency can be found in every Armin Strom Resonance timepiece. #arminstorm #arminstromwatches #minuterepeater"

3 likes

Zou ook wel een paar nieren kosten gok ik zo :money_mouth_face:.

OT: niet echt zomers maar voor de zomer why nut

17 likes

Eindeloos archief hebben ze daar

11 likes

Deze lekkere beuker.

19 likes

Zou willen dat ze 40 of 41 mm was

1 like

Deze, maar dat wordt pas volgende week…

10 likes

Deze bijvoorbeeld in 39.5 mm.

Of deze.

Offehhh deze.

De lijst is oneindig.

Maar de centen niet :man_facepalming:

19 likes

:point_up_2:zo herkenbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Deze SDGM007 Azabu Taylor

15 likes

Tourby Art Deco Chrono. :+1:

30 likes

Dat. Of…

Dat.

Ik vrees dat de Parmigiani eerder op de budgettaire radar zou verschijnen, en dat is al schandalig. Diep van binnen ben ik een zeer rijke homoseksuele man uit een milieu van oud geld die helaas gevangen zit in het lichaam van een heteroseksuele pauper van een loonslaaf van matige komaf.

30 likes

Zie ik nou goed dat de bruggen van het uurwerk van de PF van goud zijn? Dat is wel bijzonder, maar maakt het tegelijkertijd nog matiger dat er (te) weinig is gedaan aan afwerking en architectuur

Ik vind het juist mooi, dat Spartaanse. Die barokke reut op een Lange trek ik niet, bijvoorbeeld.

1 like

Gaat nooit gebeuren. Kan technisch gewoon niet.

1 like

Die harde recht gesneden bruggen doen me denken aan een Poljot 2609 en steken erg af tegen alle vloeiende vormen op die gepolijste balans- en veertonhouders. Daar had een mooie scherpe inner angle niet misstaan.

Het hoeft niet barok, maar dit is de kantjes eraf lopen door PF

2 likes

Ik vind die Parmezaan echt heerlijk.

Is die nog enigszins te verantwoorden in de huishoudpot, of zouden we daar ruzie over krijgen thuis?

3 likes

Ik ook. Prachtig aan beide kanten.

3 likes

17 likes

Tripple calendar babyyyyy

24 likes