Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Zit me net af te vragen hoe het zou voelen, moest ik deze vandaag dragen (rechtsonder draag ik nu).

6 likes

10 likes

Cricket. 36 mm en zwarte wijzerplaat met zichtbodem.

#durftevragen maakt zichtbodem wat uit qua t geluid?

11 likes

22 likes

10 likes

Lekkere klatser. Zou hem best willen proberen met z’n 44mm :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 likes

Bah zeg, wat voor een vicieuze cirkel is dit toch? Kuthobby :neutral_face:

16 likes

Soms moet je gelukkig zijn met wat je op de pols vindt.

20 likes

Ik wil deze wel voor vandaag:

23 likes

FTFY :sweat_smile:

Ik heb geen idee waar @Colnago het over heeft :wink:

3 likes

Deze ineens. Zal een fase zijn.

10 likes

200w

Die 2302 die ik hierboven post probeer ik al 2 jaar van mijn lijstje te schrappen, maar hij slaagt erin om iedere keer weer terug op het lijstje te komen, en altijd nog redelijk hoog ook :smiling_face_with_tear:. Ik heb het zwaar hoor.

4 likes

5 likes

image

2 likes

Zo’n Tank Française vind ik ook wel tof!

1 like

Comfortabele keuze

18 likes

Ja, en de kleurstelling en maat spreken mij ook aan. Ik heb de 43mm gehad en die was een tikkie te groot. Maar is deze toffer dan een Zenith El Primero? Ik denk het stiekem wel.

2 likes

De ZEP heeft een beter en mooier binnenwerk.
De original draagt minder comfortabel dan de Navi, maar draagt wel dunner.

De Revival draagt nog confortabeler dan de Navi.

Ik verkies de ZEPs.

3 likes

Ook ik vind dit horloge cooler dan de Zenith El Primero. De El Primero is zeker een klassieker, maar dit horloge is moderner en unieker.

Ik vond dit ook echt een heel fraai en comfortabel horloge. Ik vind het alleen jammer dat de kleurstellingen vd 41mm variant wat minder zijn dan zijn grotere broers; de panda/reversed panda / ice blue vind ik alle drie mooier dan deze blauwe… Deze blauw/zwarte die jij toont is wel de mooiste vh stel bij de 41 mm varianten.

1 like