Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

8 likes

Hoezo dat?

Reversed panda bestaat intussen in 41mm
De 2 witte varianten zijn ook wel mooi.

1 like

Ik vind het idee tof. Net als van de crash. Maar de tijd aflezen lijkt mij redelijk brak. En het bandje zal ook behoorlijk smal zijn.

De navitimer is weer uit het hart. Deze dan maar?

10 likes

Beide waar. En er zit plexi op. In dit geval geen voordeel. Ik had bijna op ‘bestellen’ geklikt, maar ben bang dat het geen toppertje is irl.

1 like

17 likes

Welke is dat dan? Op de website van Breitling en bv Van Baal zie ik geen 41 mm reversed panda staan.

Dat klinkt serieus. Wat kost zoiets? Ik heb even half gekeken maar mede door mijn luiheid nog niet gevonden. Ik ben de gouden tank wel serieus aan het overwegen, maar dan moet ik er wel een kunnen vinden waar al serieus op is afgeschreven. Ik vind de list prijzen van gouden cartiers echt buitenproportioneel.

1 like

Staat wel op de site in andere continenten, je kan volgens mij met dit refnr hem wel laten bestellen:

3 likes

Eur 480,-

Begrijpelijk! Voorheen een horloge waar ik niets voor voelde, maar in het echt had ik er meteen een klik mee. Erg cool en hij kan eigenlijk altijd.

1 like

Ooooohhhh. Ik had in mijn hoofd dat het een cartier was. Naast lui ben ik dus ook nog onscherp. Ach, het is bijna weekend gelukkig.

1 like

26 likes

Deze wil ik wel eens proberen…

19 likes

Ik ook! Die zwarte wijzers en indexen vind ik heel tof.

1 like

tank blijft mooi klassiek!

Hoe moet je die maatvoering nu zien? Een grote tank (33,7 mm x 25,5mm) lijkt mij redelijk klein?

Of oogt dat heel anders omdat het vierkant is?

Absoluut. Ja, vierkant helpt. Maar ja, het draagt klein. Ik vind het echter goed bij de klassieke vorm passen. De santos in 40mm vind ik ook eem stuk minder dan de 35mm. Maar ja, het is wel echt een klein horloge.

1 like

Inderdaad. Wel heel benieuwd hoe het in daglicht eruit ziet. Of het niet flets wordt allemaal.

1 like

ahhhhh thanks! ook verder helemaal niks met klein (maar dat moet je wel zoeken). Sowieso een prachtig horloge

1 like

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

11 likes

6 likes