Gübelinneke vandaag. Om eens uit de doos te denken
Leek potentieel te gaan ploffen. Totdat ik gisteren opeens out of the blue een mail kreeg van Steffen

Wowww
Mooi hoor.
Moest het toch even opzoeken…
Ben rustig op zoek naar wat nieuws en vind dit echt te gek.
30K, oeffff.
Ik schrok er ook van. Er bestaat ook een model die veel weg heeft van de vacheron toledo, maar ook die gaat voor ruim boven de 10k.
ahhhhhh ja. Maar 1 op chrono dus lastig om een goede indruk te krijgen. De andere modellen zijn veel lager geprijst. Maar… dit is dan helaas wel de diegene die je wilt hebben
Beetje vervelend wel. Deze is gewoon veel te duur, en niet alleen omdat ik zo’n pauper ben.
Nivada F77 dan maar?
37 mm, tikje te klein vermoedelijk.
Ik denk dat als je als particulier dit horloge aanbiedt bij de gemiddelde handelaar dat ze je er max 5k voor geven.
Dit zijn van die zeldzame stukken waar ze een random prijs op plakken en kijken welke vliegen erop afkomen
Bijzonder. Het Pegasus memorial is voornamelijk gericht op de Normandische invasie in ‘44. Dit horloge (CWC W10) is van midden/eind jaren 70.
Ik heb er een gehad en wat mij betreft een van de mooiste field watches. Mede door dat horloge er wel achter gekomen dat ik geen tool watch mens ben.
Scherp, denk dat je helemaal gelijk hebt. Deze vlieg reageert maar niet haha
Uit een soort morbide nieuwsgierigheid. What the fuck? Mechanisch heel erg knap, maar wat hebben ze tegen Einstein dat ze deze “At the morgue with two gunshot wounds to the face”-editie hebben gemaakt? In 47mm emaille?
Oh well, h8t0rs gonna hate.
Nope. Veel te dik. Gewoon de dunste versie van Christopher Ward’s Twelve pakken.
Die is minder dan 9mm dik, in titanium.