Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

12,6 bij 37 is uit proportie, in mijn ogen. Nooit dikker dan 1:3, is me wel eens gezegd. Plus, de wijzers zijn skeer.

1 like

Dat mag natuurlijk. Hij had van mij ook best 2, msischien zelfs 3 mm groter gemogen. De CW vind ik dan weer te druk met die hoekige bezel, heftige wijzerplaat en puntige indexen.

Het lijkt er inderdaad op dat er op de afwerking wel wat aan te merken valt, tenminste, ervan uitgaande dat je dat bedoelt.

Dus ja. Dan toch maar de IWC hè.

1 like

Zakt al stukje weg in je pols idd. Visueel zal het wel meevallen met die dikte.

1 like

Klopt!

Die stenen wijzerplaten zijn ook cool trouwens.

12 likes

Is dit niks?

• conservatieve blauwe plaat
  • 9,9mm in staal, met iets meer presence
  • 36 of 40

Daar is de drukte al een stuk minder merkbaar.

2 likes

Klopt, maar nee, helaas. Niks voor mij.

Ik geraak er niet uit vandaag. Gelukkig heeft God ons 2 polsen geschonken. :smiley:

11 likes

Naar de Tag Heuer site gelokt door hun nieuwe uitgave vandaag van 35 mm Formule 1, kwam ik deze tegen :
De Aquaracer Solargraph in staal.
Veel goedkoper dan de titanium versie en misschien wel een goed alternatief voor een Oris Aquis.
Interessant toch zo een door de zon aangestuurde quartz.

16 likes

Die meteoriet versie is zeer appetijtelijk zeg! De normale plaat vindt ik niet zo, met dat tuinstoel motief.

23 likes

:sweat_smile:

Ik zie het nu ook. Hopelijk is de F77 daarmee nog niet verpest.

1 like

Dan heeft een Britse veteraan gesjoemeld met de geschiedenis. Het lag in een vitrine met zijn persoonlijke eigendommen. Persoonlijk lust ik
zulke militaire horloges wel, alleen zijn de originelen voor mij vaak te klein en iel.

1 like

Ik vind dit best een leuke serie! Weet nog nog niet of ik het quartz/€1500 leuk blijf vinden, maar leuk desalniettemin :slight_smile:

5 likes

Voor een dag of twee ( of meer :grin:)

14 likes

Vandaag aan het windowshoppen in Praag.
Heb ‘m toch maar even laten liggen.

9 likes

Eén van m’n absoluut favoriete Tag Heuers van het moment, en eerlijk gezegd überhaupt één van de mooiere duikers in het middensegment. Mooi hoor.

2 likes

Deze wellicht als alternatief? 40mm en duratect titanium. Heerlijk ding moet ik zeggen en voor 400 ben je klaar.

27 likes

16 likes

Nope.

16 likes

17 likes

Voor een chronograaf accepteer je andere diktes dan voor een driehandertje. Da witte gij ook. :slight_smile: Da’s nog steeds dik, maar da’s de prijs voor de complicatie, net als een GMT helaas ook wat dikker moet worden.

Dat gezegd hebbende: Mooi ding.

2 likes