Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Laten niet vergeten dat dat ding bijna 16mm dik is, en een whopping 42mm all dial groot.

Kijk dan, man:

Een DeepSea is er subtiel bij. Maar functioneel gezien is deze AP een echt Zwitsers zakmes. Daar heb ik een hekel aan. Ik zie vier vensters met cijfers, maanden en zo, ik zie teveel wijzers, en godbetert een tourbillon. Die complicatie weigert ook hardnekkig te sterven.

Horloges draag ik dagelijks voor het meten van het verstrijken van tijd. Daarom heb ik liever die wederopstanding van die Lemania waar deze hele discussie mee begon:

• Mooier
  • Draagbaarder (maar 12,8mm dik, 40mm groot)
  • Functioneler, want afleesbaar en duidelijk
8 likes

Whopping dun en klein bedoel je wellicht?

Is ongevenaard dun en klein voor zo’n gecompliceerd horloge.

Helaas meer dan geëvenaard door de gemiddelde daily driver. Dat nou exact waarom een simpele Laguiole beter is dan een Victorinox.

Dan liever de Masse Mystérieuse.

“What I love about the Masse Mystérieuse concept is that even if it requires a sophisticated watch lover to understand how the movement works, even a child can understand what they are seeing and be impressed by the fun and ingenuity.”

En zelfs die is lomp en onpraktisch voor een Cartier. Evengoed, ik had hem met verve willen dragen vandaag.

11 likes

Toevallig net even de 43 van m’n maat gepast. Op de foto veeeel te groot, op het oog totaal niet. Dan moet die 41 toch wel aardig kloppen, ervan uitgaande dat ik niet van grote horloges hou.

16 likes

Knallend kleurtje voor de zomer.

19 likes

Hmm…die is zelfs mij net ff iets té :sweat_smile::wink:

1 like

Ach ja beetje over de top. :joy:

1 like

:rofl: maar idd wel lekker vrolijk en zomers :ok_hand::sunny:

1 like

Deze PO vandaag gepast in Düsseldorf. Is in het echt toch een heel stuk leuker dan op de foto’s en filmpjes.

22 likes

Zo vet!

11 likes

9 likes

Ze vallen inderdaad verrassend klein. 46 mm ging ook nog prima op mijn pols.

Mijn eigen exemplaar van 41 mm is misschien zelfs iets aan de kleine kant, maar juist daardoor is het ook weer niet zo schreeuwerig. Da’s ook wat waard in Breitlingland.

18 likes

Wel mooi maareh… oranje met roze :thinking:

1 like

Nieuwsgierig naar

14 likes

Lelijk ding vind ik het

1 like

Tof. :ok_hand:

Deze vind ik zelf nog steeds machtig mooi en ja zou ik zeer graag willen dragen vandaag…en morgen…en…:sunglasses:

14 likes

Zoveel gaver zonder die rare urenwijzer!

Enkel mijn mening Tudor fans :grin:

8 likes

@APMV het zou voor de nieuwe ook logischer geweest zijn als die op rubber kwam. Zweet en dat canvas is brrrr. Vind ik :sweat_smile:

2 likes

Deze Ebel maar dan met een diameter van 40 mm had ik best willen dragen.
Weet ook dat dat nevernooit gaat lukken.
Ze bestaan in die maat niet :disappointed:

4 likes

10 likes