Moet nog even een leesbril aanschaffen.
Fraai stukje techniek
Heel tof, die wijzerplaat is zo mooi. En de bollere kastvorm is erg elegant.
Ik heb hem afgelopen jaar met een oranje rubberen band naar Zandvoort gedragen, stond verrassend leuk
Stond mijn vader overigens ook erg goed, paste perfect bij zijn outfit
Wist niet dat je 'm had, erg fraai
Voor mij een soort van eindhorloge denk ik, echt heel tof. Voor nu nog ff buiten bereik vrees ik, maar dat is niet erg.
Nu de FXD eruit is, heb ik nog nood aan een vakantiehorloge… Iets minder prijzig dan de FXD is het plan, nu zit ik te twijfelen tussen de Seiko SPB317 en de Sinn U50 hydro (hoewel, 12 weken levertermijn ). Een polletje!
- SPB143
- U50 Hydro
Eigenlijk zou deze SPB met een pepsi bezel zoals in de goeie oude SKX tijd een instant koop zijn. Maar goed die is er helaas niet
Seiko for the quick fix
Of pak een Moonswatch…echt een heerlijk ongecompliceerd vakantie ding.
Ik zou voor de Seiko gaan, de UX vind ik tof maar net iets te groot.
Jammer genoeg niet van mij maar kon hem wel een dagje meenemen. Echt een mooi horloge
Het is de 41mm versie, niet de originele 44mm versie. Valt best mee dus
Maar de Seiko is de evidente keuze inderdaad!
Op jouw foto ziet hij er heel gaaf uit… Maar ik heb er ooit een paar vastgehad in de Swatch winkel in Brussel, het zag er mij maar weinig krastbestendige plastieken rommel uit. Maar die toonzaalmodellen hadden misschien al wat meegemaakt, dat kan ook
Nee dat zal ie zeker niet zijn.
Staat een U50 in het blauw Jasper. En mss heeft het Nederlandse verkooppunt er nog eentje, de naam ontsnapt me even. In ieder geval, voor mij wint de U50.
Serious Watches.
Ja, dat is hem
Bedankt voor de tip! Dat is helaas een U50 DS, die vind ik minder mijn ding. De gewone U50 is misschien ook wel leuk, maar die hydro quartz lijkt me wel bijzonder
Die U50 modellen zijn zeer de moeite maar wel een serieus minpunt dat die quartz om de 5 jaar naar Frankfurt moet voor olie- en batterijwissel.
Squale 1521.
Al een paar jaar mijn ideale vakantiehorloge.
Of de Tag Heuer Aquaracer Solargraph, dat je die niet suggereert.
Da’s natuurlijk sowieso een goede keuze.
Bij mij gaan op vakantie mee een 1521 voor de watersport en een vintage TAG Heuer 2000 voor de borrel en het diner. Perfecte combi, wat mij betreft.