Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

29 likes

9 likes

enorm gaaf zo mooi dun :slight_smile:

1 like

Ah, een foutje inderdaad. Ik zat de 147 te vergelijken met de 317 en de 453 en ik heb ze wat door elkaar gehaald.

Na wat mijmeren staat de 317 wel bovenaan inderdaad. Ook het feit dat de Sinn een externe AR coating heeft is zeker geen voordeel. Geef me nog maar eens deze dus! :blush:

8 likes

Met de zon van vandaag krijg ik zin in iets zomers

Tissot met zijn prx maar wel een minder mooie kast vorm en plastic onderdelen in t uurwerk (toch??)

Tov

Cw the twelve.

Kastvorm vind ik een stuk mooier maar die schroefjes bij de kroon ik weet niet. Prijsverschil een €300 isch dat heet CW op rubber anders pakweg €600 verschil.

Voor nu even de ijsblauwe gepakt omdat Tissot geen Milka keurtje heeft. Lijkt me ook erg mooi

Moeite waard om door te sparen zeker omdat hier een sw 200 in tikt?

Mss verkeerde topic. Iemand ervaring met beide?

12 likes

Ik vind prx mooier :speak_no_evil:

Plaat van de twelve bevalt me niet. Ik houd niet zo van die indexen.

3 likes

Ik heb die CW omgehad en vond het echt heel goed voor het geld. Echt een mooie wijzerplaat voor de zomer ook.

3 likes

Grappig genoeg ook met Diashield geharde kast. En inside AR coating, inderdaad.

1 like

C Ward is veel dunner, beter uurwerk ziet er mooier uit. Zeker de wijzerset is beter. En da’s een prestatie, want normaliter houd ik niet van C Ward wijzers.

2 likes

Je zult me dit niet vaak horen zeggen: pak gewoon de quartz. In jouw set wil je hem gewoon ff tussendoor pakken en dragen. Je koopt hem niet voor het uurwerk, maar voor de looks en de prima afwerking.

6 likes

Ik heb exact hetzelfde. Iets vlakkere plaat en rechte indices en het was een winnaar. Die CW doet me altijd een beetje denken aan dit.
image

De PRX. Mooie prijs voor een uitermate leuk model. De band is overigens geweldig…erg comfortabel om de pols. En zoals @MrMojo zegt pak een quartz. Ben je helemaal spekkoper. :+1:

Om je alvast in de juiste stemming te brengen…een automaat en een quartz. :clinking_glasses:

6 likes

Vraag mij nog steeds af of ik voor deze zomerklatser wil gaan. Ben alleen beetje bang de L2L aan de korte kant is voor mijn pols. :grimacing: Maar ik vind 'm heerlijk!

@whisky jij had deze ook in het vizier toch?

7 likes

Zoveel mooier dan de PRX

Go for it

13 likes

Keer wat anders in geheel rood. :+1:

image

:smile: :+1:

4 likes

Haha…klassieker. :ok_hand::heart_eyes:

2 likes

https://italianwatchspotter.com/wp-content/uploads/2024/04/patekphilippe-onlywatch-6.webp
Voor, tijdens of na de veiling :grin:

Had de bestelde Forstner contemporary flatlink wel willen dragen op m’n Speedmastertje maar het ding was/is bezig met een rondreis door de VS… :slightly_frowning_face:

4 likes

Sinds de Tudor BB monochrome ben ik de rabbit hole ingedoken van monochrome duikers. Hieronder de favos voor nu

16 likes

Klopt.

De zomer shortlist (tot een €1.2 k isch) is voor nu als volgt in onwillekeurige volgorde

1 Tissot prx 35 mm iceblue
2/3 Christopher Ward 13 iceblue of ‘milka’ paars
4/5 Deze rode Farer of de 36 mm in (veilig) zwart of rood
6. Nomos club pink.
7. Niet per se zomers maar heb nog geen big date Mido tv black dail of limited die dan wel boven budget ligt.

Maar dan wel met de nodige opmerkingen.

Zowel C Ward en Farer zijn niet zomaar even te bekijken en ter plekke af te tikken.

Prx heeft wellicht de mooiste maat maar ik twijfel wel over t uurwerk want plastic onderdelen. Laat nu dat ook in de Mido tikken….

Hoe lang blijft rood leuk.

Roze van de Nomos is wel heeeeeel knallend.

3 likes