Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Ik zag dit op Instagram.

Excelsior Park (@excelsior_park) • Instagram-foto’s en -video’s

3 likes

Jan Hammer aanzetten en gaan.

12 likes

We gaan naar de zevende en achtste :see_no_evil:

2 likes

Grand Feu emaille altijd goed.

18 likes

Screenshot_20240522_184852_Samsung Internet

11 likes

Even een betere afbeelding:

De vorige was niet best…

9 likes

Mooi maar 1-2mm te dik

=> je ‘incoming’ is mooier

10,2mm met bol glas is toch prima? Da’s ietsje dunner dan m’n SBGW231.

10-11mm is echt prima voor een vintage ogend horloge. Ik had liever een secondewijzer gehad.

32 likes

Zeker niet beschamend, maar ik denk nogal in hokjes. Dresser moet dun zijn, duiker moet toolwatch zijn, enz…

Ik ga mijn vakantie geld maar even op de bank houden. Ben heel benieuwd wat deze gaat kosten en of die een zichtbodem heeft :grimacing:

3 likes

Ik ook!

Geweldig ontwerp

2 likes

Ligt het nou aan mij of is deze radiocontrolled titanium 38mm en 9mm dunne parel echt heel erg gaaf?

13 likes

19 likes

Heb de zwarte gehad, maar was niet kapot van die wijzerpunten…

2 likes

Echt, Tom? Dan zeker doen!

1 like

Ook heel mooi.

Maar ik vraag me toch echt af. En dat ligt aan mij. Hoe lang blijft ‘rood’ leuk.

Net even op de site gekeken.

Met alle bijkomende kosten btw ect ect gaan we denk ik toch al snel richting €3k. Weet niet of ik m €3k mooi vind. Denk dan toch dat ik dan toch eerder voor de Oris rectangular zal gaan of een Farer voor iets roods :face_with_peeking_eye:

1 like

Redcliff 39.5 Date Cherry Red – Fears Watch Company Limited

17 likes

Cool, je ziet ze niet veel. Fair enough wat betreft de wijzers. Het ziet er echter wel uit als het meest comfortabele horloge ooit. Klopt dat een beetje?

Zou wel bij je passen!

Bij deze zou ik zelfs verstaan dat je de ZEP opoffert. :grimacing: En nu ga ik boete doen voor mijn godslastering.