Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Donker. Dit is echt een monotoon blote billen ding zonder enig karakter. Maar dat blijft het met donkere plaat ook voor 90%

Op rubberen band met zwarte keramische bezel en deze plaat is hij wel top overigens

30k plus voor een “rubber” band… dat, voor mij, nooit in ieder geval. Mooi dat wel; maar niet voor mij :sweat_smile:

Overigens “leeft” hij in het echt wel wat meer :blush:

Onwijs mooi! Juist formaat ook. Redelijke prijs. Ik zou het kiezen van de kleur nog lastig vinden…geel of blauw of…:innocent:

1 like

Geef mij deze maar vandaag! Mits een paar verkopen zou deze er wel eens kunnen komen :innocent:

20 likes

Ik vond de plaat indrukwekkend bij deze. Veel levendiger dan de SBGW283 die ik erna paste. Helaas te fors voor mijn pols i.c.m. type horloge.

Zo gaaf. Zo’n GS zou voor mij een eindstuk zijn.

Daarover gesproken, dit vind ik ook zo mooi

13 likes

Geen kleintje inderdaad… maar 40.5 op 48 is niet onoverkomelijk, het is een kwestie van wennen. En het leuke aan die maat is dat je heel veel van die indrukwekkende wijzerplaat hebt :wink:

1 like

Oef, dat is wel een mooie scherpe kast :ok_hand:

1 like

I dig you !
:slight_smile:

For me for now a more mellow kind of watch

12 likes

Lijkt wel een 3D , een holle kubus schuin omhoog.
Fantastisch ding.

1 like

Doe mij die uit het blauwe van u maar :ok_hand:

1 like

Dat kan! Zeg maar je

1 like

Het is immers zondag. Ik zou van deze prachtige Staudt graag mijn zondagse horloge willen maken. :smile:

19 likes

Snap ik hoor. 30k voor een horloge waar zo weinig goud in de kast en sluiting zit is absurd gezien het verdere afwerkingsniveau. Maar het draagt erg comfortabel en ik vind hem veel beter ‘kloppen’ met die zwarte bezel. Ik kan me oprecht geen beter sporthorloge bedenken.

Ik heb ervaring met deze witgouden modellen. Ook de witgouden met blauwe plaat wel eens een week gedragen, maar het deed echt niets met me. Vond de plaat in veel gevallen flets en de kast, band en bezel veel te saai en eentonig.

1 like

21 likes

Erg mooi!

Ik ga ook voor blauw

13 likes

Heb je het filmpje van Teddy Baldassarre en die kale kerel ook gezien? :grin:

1 like

Waarschijnlijk pas in t najaar weer naar onze oosterburen. En dat is mss maar goed ook. Als je yt filmpjes aan t bekijken bent dan weet je hoe laat t is.

Want dan kan t momenteel ca €1300 horloge budget ook weer wat omhoog :money_mouth_face:.

Heb de Union toegevoegd :sweat_smile:

@fedaia: Weet je toevallig ook de release date en welke kleuren er nog meer komen?

1 like

25 likes

Nee, sorry. Ze noemen volgens mij alleen juni. Via Instagram heb ik nu een lichte creme dial gezien en deze donkerblauwe. Zodra ik wat zie over een datum laat ik het weten.

1 like