Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Prachtige keuze! :ok_hand:t3: Ik heb mijn Trafford Crossroads op MP gezet. Niet omdat ik 'm niet meer mooi vind, integendeel, maar alleen maar om het aantal horloges te beperken.

De onderdelen van het prototype vorig jaar nog bij Michiel Holthinrichs in m’n handen gehad. Wat zou ik deze graag eens willen dragen…
:watch::ok_hand:

11 likes

Helaas erg dikke kast

Zo mooi

SBGX341 zou ik best eens willen proberen…

18 likes

Heb je daar een bron voor? Watsgeburt?

1 like

Kast te groot, uurwerk te klein. Lui ontwerp is niet voor mij.

Idd zonder datum veel mooier

1 like

Na een maand met de Tactical Frog begint het voor deze toch serieus te kriebelen…

9 likes

ik heb daar citizen.eu voor geraadpleegd,
die gaf als antwoord ‘het model is niet langer verkrijgbaar’
dus naar mijn mening ook niet meer in productie dan.

Elke dag een andere tudor die op de wishlist :sweat_smile:

11 likes

12 likes

Dezelfde dikte (15mm) als de Speedmaster Racing van 40mm die ik dagelijks draag.
Die draagt wel comfortabel, vind ik.

2 likes

AQ6100 wordt gewoon nog in drie kleuren gemaakt en aangeboden in Japan. 56L voor de blauwe, 56A voor de champagne, en grappig genoeg een zwarte die geen adelaar lijkt te hebben, de 51E.

Dat ze ze niet meer in de EU verkopen zegt natuurlijk geen reet, het blijven Japanners, het kan goed zijn dat ze die keutel richting de JDM markt hebben getrokken.

Er staan er nog hele bakken van op Chrono24:

Ik vind de blauwe en champagner allebei cool, maar op een andere manier. Degenen die te koop staan lijken uit 2020 te stammen, maar zijn in NOS staat. Ik zou wel even aan de verkopende partij vragen of hij goed opgeladen is gebleven, maar verder geen centje pijn.

Gewoon uit Japan importeren, man, wat doe je moeilijk? Franse dealers… Tja. Heeft SoloJapan hier een mening over gehad? Want als die er niet aan kan komen tegen een redelijke prijs zou ik gewoon de Japanse handelaren pakken.

(aankoopprijs + verzendkosten) x 1,216 = je netto prijs.

Een Champagner staat nieuw te koop voor 5518 Euro netto, terwijl een blauwe voor 50 Euro minder te vinden is.

3 likes

Dan deze de AQ6110-10L :drooling_face:

13 likes

Of deze Rik?

11 likes

Ben een beetje uit mijn fase van lichte wijzerplaten aan het raken, wat is hier het ref van?

1 like

AQ6010-06A

18k white gold
Duurste Citizen ooit, slechts 30 van gefabriceerd

1 like

Ik denk 18k te duur voor mij…:roll_eyes:

1 like

Niet alleen voor jou, we kunnen elkaar de hand schudden :joy:

1 like

23 likes