Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Leuk horloge, maar is dat de originele bracelet? Want die sluit wel abominabel slecht aan

Ja. Misschien komt het omdat het gevouwen endlinks zijn

1 like

Heel gaaf! Ik ben nog niet helemaal om.

Ga rustig door met oriënteren. Een no date had me over de streep getrokken.

Nato erop en door. Dit bevalt me wel :sunglasses:

4 likes

Deze.

19 likes

Mooie horloges, ik zou alleen even een tapered tropic bestellen waar niet heel groot ABERCROMBIE & FITC… eh, pardon, BALENCI…eh, nee, BREITLING op gestanst staat. Dat is zooooooooo, eh, minder mooi dan het horloge. Nogmaals: Horloge is cool. Ik zeg doen. :+1:

1 like

Right back at you, waarom zijn deze net zo duur?

En dan ben ik nog niet begonnen over andere driehandertjes die nog drie keer duurder zijn.

Ik zie je futiele poging om de inherente waarde van een horloge van meer dan 300 ballen uit te leggen graag tegemoet. Al is dit het topic daar niet voor. Hier heb je er eentje die vijf jaar heeft liggen pitten:

:slight_smile: :+1: Veel plezier met die discussie.

5 likes

Zit wat in. Ik heb me er niet aan gestoord. Maar dat moet idd ook anders kunnen…al is die dikke rubberen band wel perfect in combinatie en verhouding met het horloge.

1 like

Simpel.

Ik heb iets te compenseren :eyes:

3 likes

Grappig. M’n moeder riep bij haar leven altijd “Julder 'eh 'held te veeh, eej?”. Maar goed, die dacht niet dat mannen ooit iets konden compenseren, dus dat scheelt.

1 like

haha, je moet altijd beetje voorzichtig zijn met sommige vragen hier :slight_smile:

Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig. Ik kijk ook nog steeds stiekem naar de SLA025, die is ook best aan de prijs.

Die ga je van mij niet krijgen hoor :smiley:

Het feit dat de blauwe Rolex OP enorm in prijs stijft vanwege een tiffany PP zegt wel een beetje genoeg over de waardebeleving :wink:

Zomaar. Voor een dag.

ondanks de damespols

6 likes

@TheWornWatch, dit niet wat voor jou?:

Impressive stuk

Ik ben een simpele jongen en hou van simpele dingen.

14 likes

2022 :+1:

13 likes

Op termijn vaak de verstandigste keuze. Ik hou hier ook wel van hoor.

1 like

In theorie is het de retestrakke GS waardige afwerking van alles, kast, wijzers, indices. Het uurwerk is niet bijzonder, daarom is hij een stuk goedkoper dan een GS high beat of zo.

Maar in de praktijk? Vijf jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard.

Evengoed… Worth it. :blush:

2 likes

afbeelding

6 likes

Koop dan

1 like

Een spierwitte dial icm zo’n dikke kast :heart:

8 likes

haha, ja blijft toch wel verleidelijk haha