Leuk horloge, maar is dat de originele bracelet? Want die sluit wel abominabel slecht aan
Ja. Misschien komt het omdat het gevouwen endlinks zijn
Heel gaaf! Ik ben nog niet helemaal om.
Ga rustig door met oriënteren. Een no date had me over de streep getrokken.
Nato erop en door. Dit bevalt me wel
Mooie horloges, ik zou alleen even een tapered tropic bestellen waar niet heel groot ABERCROMBIE & FITC… eh, pardon, BALENCI…eh, nee, BREITLING op gestanst staat. Dat is zooooooooo, eh, minder mooi dan het horloge. Nogmaals: Horloge is cool. Ik zeg doen.
Right back at you, waarom zijn deze net zo duur?
En dan ben ik nog niet begonnen over andere driehandertjes die nog drie keer duurder zijn.
Ik zie je futiele poging om de inherente waarde van een horloge van meer dan 300 ballen uit te leggen graag tegemoet. Al is dit het topic daar niet voor. Hier heb je er eentje die vijf jaar heeft liggen pitten:
Veel plezier met die discussie.
Zit wat in. Ik heb me er niet aan gestoord. Maar dat moet idd ook anders kunnen…al is die dikke rubberen band wel perfect in combinatie en verhouding met het horloge.
Simpel.
Ik heb iets te compenseren
Grappig. M’n moeder riep bij haar leven altijd “Julder 'eh 'held te veeh, eej?”. Maar goed, die dacht niet dat mannen ooit iets konden compenseren, dus dat scheelt.
haha, je moet altijd beetje voorzichtig zijn met sommige vragen hier
Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig. Ik kijk ook nog steeds stiekem naar de SLA025, die is ook best aan de prijs.
Die ga je van mij niet krijgen hoor
Het feit dat de blauwe Rolex OP enorm in prijs stijft vanwege een tiffany PP zegt wel een beetje genoeg over de waardebeleving
Op termijn vaak de verstandigste keuze. Ik hou hier ook wel van hoor.
In theorie is het de retestrakke GS waardige afwerking van alles, kast, wijzers, indices. Het uurwerk is niet bijzonder, daarom is hij een stuk goedkoper dan een GS high beat of zo.
Maar in de praktijk? Vijf jaar geleden had ik mezelf voor gek verklaard.
Evengoed… Worth it.
Koop dan
haha, ja blijft toch wel verleidelijk haha