Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Omega is er daar ook een van:

2 likes

In de categorie haalbaar:

(Foto: youreterrific1)

In de categorie “droom fijn verder”:

(Foto: FPJ)

Ongelofelijk hoe assymetrie² (wat ik normaal slecht trek) kan leiden tot zoiets prachtigs. Ik doel hierbij niet op de schroefjes van de Santos. Die heb ik geaccepteerd.

17 likes

Ik zou er gewoon mee zwemmen. Ik koop die dingen niet om in de kast te leggen, in ieder geval.

2 likes

:+1:…en zonder die vreselijk lelijke en dikke sluiting.

2 likes

Dat “gelul” van minimaal 200 meter WR om er mee te durven zwemmen is zo niet aan mij besteed, alleen gebaseerd op napraten van leken ipv de technische specs geloven.

3 likes

Ik geloof deze post

4 likes

Mag ik zoo brutaal zijn en toegeven dat ik de Cartier mooier vind dan de FP Journe :sweat_smile: die FP is absoluut een knap staaltje vakmanschap en technische verfijning, behorend tot de absolute haute horlogerie, maar zo niet voor mij…

1 like

Tuurlijk, jij wel :smile:

Het zijn totaal verschillende horloges en beide uitgesproken, maar toch subtiel. Dat kan ik wel waarderen!

1 like

:kissing_heart:

1 like

Ja dat geeft wel de nodige zekerheid!

1 like

tjah :slight_smile: Sowieso ben ik een leek! :smiley:

Maar verschillende merken lijken op een verschillende manier invulling te geven aan de depth rates. Dus ik ben het inderdaad met je eens dat het volgen van de technische specs nuttig is. Maar dat betekend ook dat je met sommige horloges met 3 bar dus niet kan zwemmen.

Ik zie niet hoe 3 bar verschillend kan zijn vanuit een technisch oogpunt, dat het anders gecommuniceerd wordt vind ik daarom erg slecht.

1 like

Mij ook niet. De meeste zwembaden zijn maar 50m en ik ga ook niet meer dan 30 uit de kust…

3 likes

LOL, Ik zwem niet in de lengte richting, halverwege al uitgeput dus ik ga voor de veilige route.

1 like

Bubbelbad, heel goed. Ook lekker.

2 likes

Had deze wel willen dragen vandaag

5 likes

Misschien wordt de navitimer 70th anniversary edition een knaller voor jou.

1 like

en @YY77

Op Youtube zijn er een paar vriendelijke Finnen die met hun 300 Bar drukkamer wat horloges en ander spul laten springen, maar die horloges halen wel ruim hun vermeldde waterdichtheid !!. Voor de haastigen, vanaf minuut 7 begint de actie

3 likes

Hmm… Weird like…

14 likes

ben een fan en drager van GH, maar blijf de 12 uur marker apart vinden