Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Mooi hè!?

1 like

Het gouden broertje van mijn stalen SS had ik wel willen dragen vandaag :relieved:.

Plaatje is geleend :grimacing:

4 likes

Binnenkort werkelijkheid!

11 likes

Visch maar dan niet van Tourby :upside_down_face:

En dan met ca een jaar geduld…

11 likes

10 likes

Vandaag een keer een rolexje.

11 likes

Ik vond dit zo’n mooi horloge toen hij uitkwam… tot ik zag dat er geen reliëf in de wijzerplaat is aangebracht, zo’n enorme gemiste kans.

2 likes

Ik kwam deze net tegen in het blauwe gedeelte. Oi wat is ie gaaf!

12 likes

Ik kan bij deze modellen niet over die raar laag geplaatste merknaam stappen. Komt natuurlijk mede door die grote driehoek op 12, maar voor mij trekt het de hele plaat uit balans.

6 likes

image

8 likes

Ijskoud :cold_face:.

Veel vetter dan een kroontje met Tiffany. Vind IK.

23 likes

:slightly_smiling_face:

18 likes

Gaaf!

Gelukkig neem jij meer tijd dan dat voor een aanschaf, dus die kun je makkelijk bestellen.

2 likes

12 likes

Heftig uurwerk.

1 like

Touche. Jij wil niet weten hoe lang ik met de Hentschel bezig ben geweest :grimacing:

1 like

Daar heb je gelijk in.

2 likes

Sinds begin 2019. Maar lange tijd niet heel serieus.

Mbt Kudoke. Dacht dat jij ook een had geplaatst met de maanfase in in dit topic. Jou kennende weet je ook waar Kudoke zit.

Maw. Ga je niet ff een dagje op een neer heen :innocent:

Enigste ad in Duitsland. En dan hebben we t over de zomer van dit jaar had t model niet op voorraad. Salmon dail kost €750 extra. Had in t voorjaar contact gehad met Kudoke zelf.

Vette salmon trouwens maar why why afgekapte cijfers:-(. Kostdat? :wink:

1 like

Ik zie regelmatig dit soort hele kleine merken voorbij komen in wat je leuk vind. Maar is bijvoorbeeld grönefeld niet wat dichterbij huis en van hetzelfde caliber (maar meer afzet)? Of Christiaan van der Klaauw? En natuurlijk je bijna-buurman Yvo (Alhoewel die net even in een wat andere markt zit, denk ik)?

3 likes

Deze besteld, maar wil hem nu al :heart:

25 likes