ja vind die ook echt super cool! Witgoud toch? Levertijd is niet heel extreem toch verwacht ik?
Dat is nog eens een bijzonder horloge
Echter, ik vind die guillochage een beetje asymmetrisch op dat showmodel
Vooral op elf uur gaan ze aardig scheef waardoor er een soort curven ontstaan die volgens mij niet beoogd waren
Klopt, hij is wel leverbaar… Ik ben ook niet van de hypemodellen waar de hele wereld in het groene deel achteraan loopt. Hier ga je ook geld bijleggen zou je hem ooit willen verkopen
Wat is je vraag precies?
Hij wil weten waar je woont denk ik.
Dat ik je regelmatig merken zie noemen die bijna niemand kent. Supergaaf dat je ze kan opduikelen, maar waarom in dit geval een C. Klings en niet een merk met beetje hetzelfde gevoel maar dichter bij huis en/of meer mainstream (Breguet bijvoorbeeld, ook beetje zelfde designtaal)?
Echt puur vanuit interesse, want je hebt echt een leuk horloge gepost.
Daar is dit topic toch voor? Om telkens wat nieuws te willen dragen? En yes, ik lees veel over indies, the usual suspects ken ik inmiddels wel.
In het vervolg graag een vraag die ik met ja of nee kan beantwoorden. Dank!
De dude stelt je een leuke, geintreseerde vraag, wil de diepte in op een horloge onderwerp, en jij kan ook weer niet anders dan jezelf zijn.
Man man wat een nare, naargeestig, armoedig antwoord is dit weer.
Het is vooral leuk om hier eens van die obscure stukken te posten, omdat veel van de mainstream merken al eens de revue gepasseerd zijn. Uiteindelijk zullen maar weinig liefhebbers dit kopen, zelfs al hebben ze het geld ervoor liggen. En zo krijgen die kleine onafhankelijke merken ook wat aandacht
Ontopic: van eigen bodem als Belg is bijvoorbeeld ook altijd leuk! Ik zou ook iets anders kopen voor’t geld, maar hier past het
Prachtig!
3 weken terug de P versie gepast bij de Patek boutique. Echt een mooi horloge en een fantastisch uurwerk.
Wat een fantastisch horloge is dat. Zelfs voor mij te onbekend blijkbaar. Hoe heet dit?
Het merk? Krayon
Ik weet niet of je Dubuis mainstream kan noemen.
Krayon - Anywhere
Nee, oké. Minder obscuur dan.
Supervet.