Een van de horloges die het hoogst op mijn lijst staat om ooit nog te bezitten! Vaak ietwat underwhelming op foto’s maar irl echt mesmerizing om te zien.
#dreams
De ‘gewone’ variant viel me erg tegen. Te groot, te grof. Maar de Ultra Thin zou het wel eens helemaal kunnen zijn:
Jammer alleen dat je dan ruim een tonnetje mee moet nemen…
Ja nu niet meer
Paar jaar geleden twijfelde ik tussen de NF en de BB eta. Toen gekozen voor de BB… spijt van gehad. Dat ding droeg als een hockey puck
Kies je met sport ook altijd voor de underdog? En mijdt je het liefst mainstream muziek en kijk je ook graag naar indie films??
Vind het wel geinig dat je altijd de alternatieve horloges weet te spotten, en als het bekende merken zijn (deze Oris) pik je juist de minder voor de hand liggende modellen. Ook die kekke nieuwe Seiko van je.
Goed bezig
Cool deze
Veruit de gaafste Speedmaster dit
Maart 2022 word huge voor mij
Ja er staat wat te koop in t blauwe deel wat ik graag wil hebben
Ja er komt wat te koop wat ik vet vind hopelijk binnenkort
En ja hopelijk binnenkort de Hentschel ophalen. Daar hoop ik volgende week meer duidelijkheid over te krijgen.
Als de geruchten waar zijn moet ik deze eens gaan passen mits de geruchten uitkomen in 2022 en mits er een klik is en hopelijk wat goedkoper dan t huidige model moet ik gaan saneren in de collectie.
Of dit leuker is dan iets van rose goud? Ik heb nog eea te passen maar dat t merk een easylink in de band heeft nu al is een zeer grote vooruitgang.
Een van de horloges wat ik als endgame klaar met de hobby beschouw. Een andere is een JLC rosegoud small seconds maar das een ander verhaal. You can’t have everything. En een sportswatch komt vaker uit de kist dan een dress…
Niet mijn pols
Hahaha ben jij profiler van beroep?? Of moet ik een keer bij je op de bank voor een sessie (met HF korting dan hé?)…
Alle grapjes terzijde, dank voor het compliment! Sinds een jaar ‘aan de hobby’ en je hebt helemaal gelijk dat ik in deze fase het meest geniet van de unusual suspects te spotten haha
Als geld geen rol zou spelen zou ik deze ook wel een keer willen dragen…
Als je in Doetinchem komt, dan kan je hem irl zien en proberen
Je weet zeker dat je 2024 niet verkeerd hebt gespeld? Ik ben benieuwd!
Koffie staat altijd klaar bruur…
İk heb wel “saaie modellen” wat betreft horloges.
BB58, Sarb017 en Stowa Flieger.
Dat zijn dials die je hier 100 x per dag tegenkomt
Maarrr 2022 wordt een jaar dat ik ook veel anders ga proberen… GS in de wacht en een Milgauss. Die Snoopy zou lachen zijn maar eerst zien dan geloven
En een Polar
Nee hoor.
Dat heet:
Wat er aan de hand is. Ik weet van een gerespecteerd lid op hf dat t gerucht gaat dat Czapek in maart 22 kleinere modellen gaat uitbrengen in wat was t 38 of 38.5 mm formaat.
En tegenwoordig gewoon in Nederland leverbaar.
Lijkt me niet dat daar een levertijd van een aantal jaar op gaat zitten. Maar eerst moet dat eens werkelijkheid worden. En een klik met passen. Een no go is al aangepakt en dat is een easylink achtig iets in de band
Maar dan is t is de vraag hoe is de klik in t echt. Is me nog nooit tegen gevallen. Een uitzondering daargelaten. Een omega globemaster jaren geleden…
Maare @HanDavinci wat heb je nu gepost? Vond de karyon ook heel vet mja beetje duur
Die is te “mainstream” voor deze lijst
Ach lijstje is idd erg lang.
Wellicht toch weer de Santos (dit keer medium), een DJ zou ik ook wel lusten maar die verschuif ik denk ik naar 2023