Je zei ook GS
Model wat ik incoming heb, heb je hier nog niet gezien hoor
Die is niet saai joh, ik lees en hoor alleen maar dat ‘alles klopt’ haha? Zou ooit de zilveren variant willen dragen, wie weet
En de SpeedySnoopy is gewoon legendarisch, dat is wel grail material (waarbij ik de Tokyo editie al spannend as hell vind!)
Helemaal mee eens alleen al omdat deze op het forum toen hij werd gepresenteerd volledig met de grond gelijk werd gemaakt.
Supervet. Maar een beetje niet-elegant-groot? (44mm)
Ja, ze zijn flink. Toch wil ik hem weleens irl zien! Met prijzen van een ton blijft het toch bij dromen.
Voor mij is dat prijskaartje van 6k toch wel onoverkomelijk. Helaas.
E-mail naar Solojapan dan maar?
Eensch. Aan de andere kant als ik een ton had om aan horloges uit te geven zou deze afvallen door het formaat
Ja maar dan voor een Snowflake.
super mooi! in staal maar ook in goud! ach dat tonnetje ben je zo weer vergeten als je er elke dag van geniet
Super gaaf! Welke referentie is dit?
**NC0200-90E als ik het goed heb
HAHAHAHAHA

NC0200-90E
Many thanks!
Ik moet even wennen aan de prijs maar verder is die toch wel echt super cool hoor!
ligt het aan mij dat ik het jammer vind dat een dergelijke horloge niet gewoon 100m waterdicht is?
Geen probleem. Prijs is wel een ding. De wat geringe WR is dat voor mij niet.
maar zo’n horloge wil je toch eigenlijk gewoon altijd kunnen dragen? ik wil daar eigenlijk ook gewoon mee zwemmen…

maar zo’n horloge wil je toch eigenlijk gewoon altijd kunnen dragen? ik wil daar eigenlijk ook gewoon mee zwemmen…
Als je hobby zwemmen is natuurlijk wel. Maar dat is niet de mijne