Wat had je willen dragen vandaag? deel V

haha, nou ja…

Ik vind dat je met een sportwatch gewoon beetje alles moet kunnen doen.

ik wil eigenlijk nog graag (hoewel ik echt minder horloges wil) een horloge erbij. zoiets als dit is gewoon best wel cool eigenijk. Duur maar wel weer stuk goedkoper dan die super citizen.

1 like

Daar heb je natuurlijk gewoon een punt. Alleen voor mijzelf is dat niet zo heel belangrijk. Als ik ga zwemmen draag ik bij voorkeur geen horloge en douchen doe ik ook zonder.

1 like

Dat is heel tof! Dat wil ik zeker gaan doen.

1 like

18 likes

Vertex MP45 Arctic. De bruture broer van die Patek met een identiteitscrisis hierboven :upside_down_face:

9 likes

ik vind het een hoop knoppen voor wat het horloge kan… Maar misschien is het ook wel een horloge dat je in het echt moet zien.

2 likes

One day!

11 likes

Dit…Tudor 79350 ( uurwerk MT5813 )

Uurwerk is een omgebouwde…Breitling B01 :thinking:

Bron ; https://watchesbysjx.com/2017/03/all-you-need-to-know-about-the-tudor-mt5813-chronograph-movement.html

5 likes

Niet twijfelen, direct naar Rotterdam rennen en zo’n ding halen :heart:

1 like

Poeh. Ik zag deze op de gram. :fire::fire::fire:

17 likes

Sunday dresserday.

Deze graag

11 likes

Misschien ooit…

8 likes

Een kneusje, begot.

1 like

Ik zou maar snel zijn want ik zie de Santo steeds populairder worden en langzaam een soort Rolex hype omheen ontstaan.

Ik voorspel dat deze moeilijk te verkrijgen wordt

2 likes

Ik weet het :woozy_face: maar dan moeten de 2 Tudors er uit en ik weet niet of ik dat dan wel wil… luxe probleem

Nou hè. Ik kan geloof ik zonder moeite 4 leden opnoemen die er eentje willen, mezelf incluis.

12 likes

Een maat van mij heeft een blauwe santos besteld bij S&C, daar wordt al een wachttijd van maanden aangegeven. Ook zie ik de Santo steeds meer bij influencers en youtube kanalen voorbij komen

The hype is real

4 likes

Do it

image

1 like

Ik heb ook soortgelijke verhalen bij schaap gehoord toen ik de op ging ophalen. ‘Cartier begint lastiger te worden om te bestellen.’

Mooi hoor de Santos. Briljante bracelet alleen wel een krassen magneet. :frowning:

Vind ik niet erg, horloge dient om gedragen te worden. Ben wel spaarzaam met mijn horloges maar een krasje links/rechts kan nooit vermeden worden.

1 like