Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Deze 358C even proberen zou leuk zijn!

gr, HJR

10 likes

Sc rotterdam had hem gewoon op voorraad zeiden ze ruim een week terug.

1 like

Dát is goed om te weten !
Ik ga eens bellen om te zien wat er hier dan misgaat

1 like

Hahahahaha :ok_hand:

Deze hoort 36mm te zijn, dit plaatje bewijst dat opnieuw :ok_hand:

10 likes

Amen.

Ik snap de 36 wel, maar ik blijf 39 de lekkerste maat vinden. Op plaatjes kun je dat nooit echt goed beoordelen, laat staan bewijzen.

Dit is een 39 mm:

16 likes

Hangt allemaal van deze beste man zijn polsomtrek af (jouw foto? zoja, machtige shot :wink: ).

Maar uiteindelijk zie je het zelf ook van dichter doorgaans en da’s hetgeen wat telt. Ik vind mijn Nomos Tangente 35mm bv in de spiegel wat klein tonen, maar als ik erop kijk is ie perfect. In dat opzicht ben ik akkoord met @septentrio dat de 36mm een topmaat is.

Ik heb de 36mm explorer nog nooit gepast overigens, wel al eens een 39mm heel even om gehad en ik vond hem wat groter (maar wel eleganter) tonen nog dan mijn BB58.

Ik vind de 39 te groot op mijn pols vanwege de ‘all dial’. Naar mijn aanvoelen uit proportie. Maar dat is mijn eigen ervaring ermee.

1 like

Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen :wink:

1 like

39 op 18

Zou nooit de 36 overwegen.

Elk zn voorkeur maar je wil toch iets hangen hebben he?

Edit: maar inderdaad, de proportie van de 36 lijkt beter te kloppen, dat toont ook de foto van @septentrio aan

8 likes

Ontopic: deze vandaag, perfecte match voor deze lente-achtige winterdagen :slight_smile:

15 likes

Heerlijk kleurtje idd…en zeker icm de oranje accenten en witte cijfers.

1 like

Ik heb beiden maten even naast elkaar gehad en lang getwijfeld… (36mm was oude ref weliswaar). Veel afgewisseld en wat vergelijkende foto’s proberen te maken, voor wat dat waard is idd.

Uiteindelijk is de 39mm gebleven, vond ik zelf het beste staan maar begrijp ook wel dat dit heel persoonlijk is.

12 likes

Blauwe plaat, zwarte bezel zou ik wel eens een dagje willen proberen!

3 likes

7 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Of, eh,

Een Shapiro lijkt mij nog wel eens cool.

Maar goed, daar kwam ik hier niet voor. Eigenlijk wilde ik vandaag dit dragen:

Een 1924 Tank Cintree met, jawel, Breguet wijzers. Merk op hoe het font van de VII, XI en I de hoek van de minute track volgt. 46x24mm groot, ik vind het wel wat.

11 likes

The Mac Dad’ll make ya:

4 likes

Bron: monochrome

Deze graag, 6.6mm dun, prachtige kast en heerlijke plaat!

4 likes

:facepunch:

1 like