Wat had je willen dragen vandaag? deel V

5 likes

Met mijn fascinatie voor world timers deze :sunglasses: nog even sparen…

11 likes

Of je maakt een mooie deal met @GMTplus1 :upside_down_face:

5 likes

I know, dan nog even het horlogepotje aanvullen. Maar die heb ik op mijn radar inderdaad Apeks :+1:

Ik weet niet wat het is, maar ik heb gewoon iets met complexere wijzerplaten. :innocent:

2 likes

@rlc die in 2022 weer voor Seiko gaat.
Mijn hart vervult zich met vreugde :smiling_face_with_three_hearts:

Ik wil bijna zelf ook weer een Seiko maar heb een beetje dezelfde haat/liefde verhouding ontwikkeld: heel tof, maar zijn het blijvers?..?..?..

Ja onwijs tof. En die foto’s van Watchdavid maken wel erg hebberig…

Nee dat helaas niet. Mijn vorige MM300 SLA021J vloog er binnen een maand of zo weer uit voor iets Zwitsers. Denk ook niet dat ik nog een keer een MM300 toevoeg aan de collectie, maar zeg nooit nooit…

Niet perse een fan van Breitling, maar in mijn oriëntatiefase naar een chrono scoort de Navitimer best hoog! Lekker hoor.

9 likes

De enige juiste oplossing. Niet afdwalen van het doel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je pols een MM300 aankan, dan moet je gewoon all the way gaan en GS diver nemen. Geef mij de titanium versie maar vandaag :sunglasses:

Tijd dat GS een 40mm diver uitbrengt met redelijke dimensies!

8 likes

Lekker saai, maar deze speelt al een paar weken in m’n hoofd.

https://www.fratellowatches.com/new-omega-speedmaster-moonwatch-hesalite/#gref

Zoals altijd op zoek naar een horloge dat ik gewoon elke dag draag zonder al te veel om te kijken naar wat ik ga doen. En wat me gaandeweg opvalt, is dat ik het merk Omega misschien het sympathiekst vind.

11 likes

5 likes

Hoezo? Prachtig horloge hoor. Misschien omdat je ze hier op het forum regelmatig ziet maar in het dagelijkse leven zie ik hem nooit.

ja zo moet een horloge zijn!

(voor mij persoonlijk zou hij WR 10 bar moeten zijn, maar nou ja :slight_smile: )

2 likes

Waarom ook niet he?

11 likes

Zou het perfect maken, inderdaad. Maar ik denk dat ik wel met die 50m kan leven.

1 like

eens hoor! ik vind het wel lekker als ik hem om kan houden met zwemmen. maar daar kan je best zonder! zijn er ook die vinden dat je hier ook mee kan zwemmen.

maar mooi horloge!

1 like

Omega is er daar ook een van:

2 likes

In de categorie haalbaar:

(Foto: youreterrific1)

In de categorie “droom fijn verder”:

(Foto: FPJ)

Ongelofelijk hoe assymetrie² (wat ik normaal slecht trek) kan leiden tot zoiets prachtigs. Ik doel hierbij niet op de schroefjes van de Santos. Die heb ik geaccepteerd.

17 likes

Ik zou er gewoon mee zwemmen. Ik koop die dingen niet om in de kast te leggen, in ieder geval.

2 likes

:+1:…en zonder die vreselijk lelijke en dikke sluiting.

2 likes

Dat “gelul” van minimaal 200 meter WR om er mee te durven zwemmen is zo niet aan mij besteed, alleen gebaseerd op napraten van leken ipv de technische specs geloven.

3 likes