Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Oi oi oi

14 likes

Meestal is het vorm boven functie bij mij.

Sportief chic

18 likes

Al een aantal jaar mijn grail, ALS lange 1 moon in roségoud

,

18 likes

Staat hem goed dat no date :ok_hand:t2:

1 like

Had exact dit voor vandaag. Een klant die een leverbon aan het tekenen was vroeg de datum. Ik zwaai mijn pols in het zicht… Shit no-date. Daar sta je dan te blinken :sweat_smile:

3 likes

Tegenwoordig hebben mensen een mobiel (als de batterij niet leeg is). Ik ben nog van de tijd dat een horloge met datum het enige was waar je op kon kijken op de middelbare school dus het is zo’n gewoonte.

2 likes

Deze zou vandaag binnenkomen, helaas druk bij PostNL, dus morgen hopelijk dragen:

1 like

39mm (groot genoeg wat mij betreft);

42mm

8 likes

ja ben hier ook erg nieuwsgierig naar! wel leuk toch net even wat anders. Maar nog wel even wachten geloof ik tot hij beschikbaar is.

1 like

Sinn is een interessant merk

2 likes

Foto van Monochrome: https://monochrome-watches.com/hands-on-2022-new-zenith-defy-skyline-collection-price/

Wat een prachtig horloge en ik zie mezelf wel een aantal andere horloges verkopen om deze te bemachtigen.

8 likes

Ik blijf een regulator toch wel gaaf vinden.

4 likes

Voor één dagje

17 likes

Deze is wel lekker.

8 likes

10 likes

Even proberen? Don’t mind if I do!

Gr, HJR

18 likes

5 likes

Die vind ik echt heel mooi. Ook in wit en blauw. Prijs moet ik een beetje aan wennen. Dat zit hem in de afwerking en uurwerk neem ik aan?

1 like

Oeh, ik wil deze proberen:

Heb verder niks met Citizen en ga geen €1100 aan een Citizen uitgeven, maar een dagje die van jou of deze bovenstaande? Yes please!

8 likes