Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Deze zou ik wel willen dragen. :ok_hand:
@HorlogeOpa, heb jij deze nog in je collectie? Of is die al weg?

1 like

Deze is weg en vervangen door…

8 likes

Ook erg mooi Hans! Weet je toevallig nog waar die SuperOcean A17360 heen is gegaan? Want het was wel een heel mooi exemplaar.

Laat ik ook eens gek doen, deze Grönefeld 1941 Principia

9 likes

Sorry, geen idee meer…wijn maakt meer kapot dan je lief is :champagne::sweat_smile:

1 like

Ik blijf zoeken! :cowboy_hat_face: :ok_hand:

1 like

pam65 deze pam 65, wat een horloge!

6 likes

Heerlijk voor de lente/zomer

13 likes

Mooi horloge maar waarom de naam 1941 ik krijg er een raar gevoel bij.

Deze nieuwe RO! :star_struck:

6 likes

Leuk ding. Die KS op speed is een leuk detail, al moet ik aan de plaatsing wennen. De datum staat op een plaats die me doet vermoeden dat het uurwerk gewoon past voor deze kast, en de band en bezel zijn veel mooier (want rustiger) dan de APRO ooit zal zijn. Hij’s fijn. Dat de Defy sinds 69 al bestaat is een bonus. Het is het OG sporthorloge op een soort van geïntegreerd staal.

Een fatsoenlijke regulateur. Ik begrijp waarom je het wilt, ik zou er ook wel eentje lusten. Maar deze heeft geen plopjes op de minute track! :wink:

2 likes

Dat ook een beetje ja

Ik word ook lichtelijk nerveus van die omloopsnelheid (Filmpje bij 4:55)

Maar mooi is hij wel

4 likes

en een goede reden om lekker vroeg op te staan!

Zeker :grinning_face_with_smiling_eyes: dank je!

1 like

Is het erger dan dit?

5 likes

Onlangs tegengekomen en meteen fan van echter is het lastig om aan een mooi model te komen, welke nog niet mee gerommeld is.

4 likes

Voor een dagje dan…

8 likes

En hele mooie dials;

6 likes

Ja vind ik ook wel mooi, maar heb toch liever datumloos. Al is de datum op deze foto heel subtiel.

Ook een quartz vind ik wel geinig om te hebben. Je betaalt 500 meer voor automaat en datum. En dan heb je iets mooiere dial. Hm weet niet.

1 like

Een datum is zoals bekerhouders in een auto, als je het nodig hebt is het een groot gemis als ze er niet in zitten.

7 likes