Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Die is echt waanzinnig mooi. :heart_eyes:

1 like

Oh ja. Die is ook heel mooi. :ok_hand:

1 like

Leuk dat jij die ook in de peiling hebt. Dat horloge heeft mijn interesse. Het is erg smaakvol, en één van de weinige zalmroze / terracotta / koperen wijzerplaten die niet de faux pas maken om geblauwde wijzers te gebruiken. Super.

En zo te zien het uurwerk juist op maat voor de kast.

Wil je me dat niet onder de neus wrijven? En is je opgevallen hoe goed die proporties en lengtes zijn?

3 likes

Toen ik deze zag wilde ik je nog taggen maar had zo’n gevoel dat je de post vanzelf wel zou zien.

1 like

Kast had van mij wel 1 á 2 mm groter mogen zijn. :grinning: Dichte achterkant dan.

1 like

Haha. Dat kan natuurlijk ook :grin:

Een vriend van mij heeft die en hij noemt het nog steeds een van de meest indrukwekkende horloges die hij heeft gehad.

1 like

afbeelding

5 likes

Mooi hè?

De 5157? Ik ben ook om. Zelfs 0.4mm dunner dan mijn Lange handwinder! Maar hij kan er alleen bij als het geen rosegoud is en geelgoud heb ik genoeg, dus nu kies ik de witte.

Machtig spul.

13 likes

16 likes

:star_struck: graag gedaan :star_struck:

1 like

Deze:

Het is zo een super dressy design dat een witgouden hem net even wat veelzijdiger maakt. Good choice dus :slight_smile:

8 likes

Hier wat vernieuwde liefde voor de medium Santos. Dressy maar op staal en met een twist… 35mm, perfecte maat dus. Wie weet moet ik deze wel op mijn wishlist zetten ipv de Reverso :thinking:

Deze dus voor een dagje (of meer)!

11 likes

Nee toch, nee joh :sweat_smile:

1 like

Mijmeringen. Het kan morgen weet anders zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zelf geen fan? Het merk zou me nog het meeste tegenhouden, JLC staat gevoelsmatig mijlenver boven Cartier, maar het is 100m WR ipv 30, het uurwerk heeft hacking en de stalen band maakt het een betere aanwinst voor de warmere dagen. Strapwissels zonder tools…

Er is veel goeds te zeggen over de Santos :blush:

4 likes

All true hoor, maar een Reverso is gevoelsmatig zoveel cooler, even mijn favo pluggen:

7 likes

Ze combineren ook goed hoor :slightly_smiling_face:

Ik ben het eens met je opsomming, maar de strapwissel is bij de Reverso ook kinderlijk eenvoudig.
Ze voelen beide speciaal en zijn daardoor aan elkaar gewaagd. Ik zou ook niet kunnen kiezen.

9 likes

vind ze beide erg mooi maar ook beide erg anders!

Vind de reverso toch wat ‘netter’ (geloof niet dat dress nu helemaal past) waar de santos wat sportiever is (en veelzijdiger door de stalen band en WR).

wil ze sowieso beide een dagje dragen :smiley:

2 likes

Eigenlijk is de afweging nog makkelijker: wil je een stalen band of een niet stalen band op je horloge :smile:

2 likes

Mijn net nieuwe (114270) Explorer die meteen weg mocht voor reparatie en onderhoud. Hard nodig ook!

2 likes