Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Zo, die is er best heftig aan toe. Naar tempus gestuurd?

Nee een jongen bij mij uit het dorp:). Stond hoog aangeschreven bij andere Rolex bezitters hier dus daar was ik erg blij mee! Wel pijnlijk dat ik zoveel geduld moet hebben nu🥺

1 like

Snap ik. Succes, hopelijk Is hij snel weer in goede staat.

1 like

13 likes

6 likes

Er is iets van te zeggen. Vooral de gecompliceerde reverso’s zijn dan inderdaad nog gaver :sunglasses:

Beide zou nog beter zijn! Een Santos en een rode tribute zou mijn keuze zijn dan :wink:

Dit! Ze vissen beide wel in dezelfde vijver, hoewel ze zeker verschillend zijn zoals @xanderx aangaf. En aangezien ik meer horloges op leer heb, ga ik vandaag weer voor de Santos :blush:

3 likes

Lekker die Vertex monopushers :heart_eyes:

Ik vind ze zonder frutsels op hun sterkst. Niet nodig.

Een van mijn favoriete Insta foto’s:

De blauwe lijkt me wat draagbaarder. De rode an sich vind ik mooier.

Op leer is de Reverso de baas :ok_hand:
De Santos op staal is feest.

9 likes

Zesennegentig baguettes, één stijltje.

3 likes

Op zich niet, maar het typeert wel een horlogemaker als JLC om er dan wat aparte complicaties in te gooien. Mooi om te zien, niet om hebben :blush:

Dat is inderdaad een waanzinnig duo en niet eens zo onbereikbaar als je al een verzameling hebt met een aantal premium stukken. Gewoon alles eruit en deze kopen. Het zet een mens wel eens aan het denken :wink:

2 likes

En nog 21 jewels :crazy_face:

1 like

Ja de Santos kan ook heel goed op leer, maar met staal is hij echt heel cool en uniek. Bij de Reverso heb je geen keuze, want die kan eigenlijk alleen maar op leer. Dus als je al veel leer hebt, dan is de Santos toch wel een logische optie :slight_smile:

1 like

11 likes

@sat kun je even die dweller posten. :rofl:

1 like

Zal m’n hele leven wel buiten budget blijven denk ik :slight_smile:

6 likes

Wel een foto van gisteren 🤷🏻👊

10 likes

Te cool dit! Ook te duur om te kopen, maar een maandje dragen lijkt me heerlijk!

9 likes

Het lijkt net een invicta

3 likes

ik ga er even vanuit dat je hiermee naar de maan refereert… want in dit topic mag je hem maar 1 dag dragen!

1 like

Post ik hem de komende 30 dagen toch? Zou de maandfase wel een keer rond willen zien gaan met Nijntje erop :slight_smile:

1 like