Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Rich man’s Frederique Constant of poor man’s Breguet :thinking:

Verder maken ze wel mooie dingen

1 like

28 likes

Die is wel nice ja. Ga even naar de baltic website :ok_hand:

1 like

Ben niet zo’n Oris fan, maar deze James Morrison Special vind ik wel super! Die stemvork-seconde is tof :slight_smile:

12 likes

13 likes

Leuk horloge! Het is tijd dat ze weer eens wat meer gaan doen in de Jazz collectie bij Oris :slight_smile:

1 like

Mjam…

7 likes

5 likes

Ik kwam deze tegen op Insta. Nou, een dagje proberen? YES please! Wat zijn ze toch tof

8 likes

Dit is mijn “OneWatchOnly” grail

1 like

Deze zou ik wel willen:
ANONIMO POLLUCE CORSARO ROSSO.afbeelding

Droomhorloge:

10 likes

Lijkt er op?? Net zoveel als een Ferarri op een Lamborghini… ze hebben beide 4 wielen.

In mijn ogen lijkt deze 0% op een Panerai.

1 like

Ik doelde erop dat hij op de Patek Philippe leek.

1 like

Goedemiddag, ik heb speciaal een account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen: bestaat dit horloge echt? Ik vind hem namelijk onwijs mooi, maar ik kan hem nergens in deze kleuren en zonder datum vinden.
Later stel ik me wel even voor enzo :slight_smile:

Alvast bedankt!

3 likes

Ben er vrij zeker van dat dit een photoshop is. De 3 is gemaakt van een stuk van de 12 dat vervolgens is gespiegeld. Hierdoor klopt de weerspiegeling niet helemaal. :thinking:

Dit is het origineel:

3 likes

Daar heb ik afgelopen vrijdag nog naar gekeken, maar of ik zoek verkeerd, of er staat er geen eentje op chrono.

1 like

Gewoon je collectie wat saneren en gaan met die Grossman :wink:

Wat doet die pusher eigenlijk? :face_with_monocle:

Ah ok, bedankt voor jullie reacties. Jammer wel :smiley:

1 like

Dit is de 2e keer in korte tijd dat Zenith mij weer positief verrast. De andere keer was de gouden Espada in bruin op leer.

Even klein fotootje voor de sfeer van Google.

9 likes