Niet haalbaar voor een “skere” student, maar het zou wel vet zijn.
Ik heb 'm namelijk gemaakt
Haha dan heb je mij heel wat uurtjes zoekwerk berzorgd
Wel een hele mooie versie heb je gemaakt!!
Haha excusi!
Dank! Ik was wat aan het klooien met wat ik zelf een toffe versie zou vinden
Niet verkeerd; moest wel even inzoomen om er zeker van te zijn dat het een photoshop was
Misschien toch maar eens een @anon53002072EV doen. 3/4 stukken eruit een absolute knaller erbij. Endgame. Werk van maken? De afgelopen maanden weleens over nagedacht soms want wat een geld. Maat nu…. Ach waarom niet. Afbouwen. Saneren die hap. Lange blijft. Blancpain ook. Hentschel ook. Nomos is een lichte twijfel en fu* it.
Op, Zep en Reverso raus damit
Grossman heeft ook 37 mm modellen voor ca 36k. Czapek ook nice en een gouden Jlc mut mooi ook mooi maar dat is geen:
#Lange
9 dagen kud. Ca 21 dagen mother****** dope.
Donkere wijzerplaat vind ik mooier in witgoud. Lichte wijzerplaat mooier in rosegoud…
Mijn zege heb je, prachtig dit
Uitspelen! Zeer fraai!
Ga je voor de 40mm? Ik heb moeite met die bolletjes op de wijzerplaat, de 37 heeft het niet en oogt veel rustiger.
Straks bestel ik m nog af. Heeft t hele forum zo’n ding.
Ja bah. Begint een tweede. Ow wacht……
Zal hier nooit aan kunnen tippen.
Denk wel dat jij m eerder hebt. Ik heb nooit haast en moet eerst maar eens alles te zien verkopen voor een goede prijs. Nu zal dat met een horloge geen probleem worden maar met de rest…
Ja, die groene OP ben je zo kwijt.
Ik zou het doen. Ik doe het ook. 2 kroontjes & 1 GS slachtofferen.
En een Ploprof & een oysterquartz…
Ben er n beetje klaar mee. Less = more.
Ik zou die OQ houden man. Lekker anders tussen dat geweld.
Die staat niet voor niks achter aan het rijtje.
Nieuwe meuk koop je zo terug, dus dat is het probleem niet.
Wat een hype rondom Lange opeens… Ben blij dat ik die van mij heb weten te dumpen! Beetje dertien in een dozijn keuze zo.