Mag ik de Parmigiani Fleurier Tonda PF nog een keertje noemen, in die context? Want als ik op dit moment 20.000 doekoes in een horloge moest stoppen zou dat het zijn.
Ach, in wat voor materiaal dan ook wel, eigenlijk.
Mag ik de Parmigiani Fleurier Tonda PF nog een keertje noemen, in die context? Want als ik op dit moment 20.000 doekoes in een horloge moest stoppen zou dat het zijn.
Ach, in wat voor materiaal dan ook wel, eigenlijk.
Bedankt voor de tip! Die van jou is mooier, maar net wat teveel voor wat ik eraan wil geven momenteel
Tja, mogelijke nieuwkomers volgens monochrome watches
Wel ubergaaf ding. Ergens vind ik de coke nog mooier dan de pepsi
Das niet mijn talent, de mannen van Monochrome watches kunnen dat beter
Weet je wat gaaf zou zijn, als ze met iets écht nieuws kwamen
Dank, es wat YT filmpjes bekeken. Mjah, die coin edged ribbel bezel knap ik op af. Verder wel knappe lijn. Ik had t over de banden van APRO en de organische Streamlinerband. Nee, dan is die PF het net niet.
Wel goed dat de vogel verschrikker niet meer terug komt.
Doe mij die Airking maar.
Ja maar als ze van de gebaande paden afgaan, dan worden ze weer verketterd. Zie ook de cellini collectie.
Nah, klopt totaal niet wat je zegt. Dingen als een keramische bezel op de daytona, oysterflex, sky-dweller, breder gebruik van meteoriet. Zijn allemaal zaken die echt een wezenlijke toevoeging/verandering zijn. Allemaal succesverhalen die nu, zelfs binnen de Rolex-gekte, tot de meest populaire behoren.
Verder hobbelt iedereen blind achter de nieuwe maatvoeringen en kleurtjes aan. Iets anders geeft Rolex namelijk niet echt.
Begrijp me niet verkeerd: de sterke modellijnen zijn ook juist de kracht van Rolex, maar het is af en toe wel héél gemakzuchtig en inspiratieloos
Super mooi! Maar niet aan te komen denk ik
Toevallig voor de grap even op Chrono gekeken, maar hij staat er niet eens op. Dus sowieso lastig! Toch als ik iedere keer weer langs alle Blancpain horloges ga kom ik weer uit bij deze LE. Heel eenvoudig maar heel mooi.