Weet ik haha, had ik gisteren ook even gedaan. Klopt zo mooi clean en de juiste kleuren.
al eens een sbgp007 gepast?
Nee. Ik heb wel de 37mm al gehad en een Rolex explorer 39mm om gehad. Die laatste vond ik al aan de grote kant naar mijn smaak voor dat type model en de wijzerplaat van een 40mm GS is nog groter. @ElChueco heeft er een mooie foto van dacht ik
Horloges op stalen banden vallen me snel te groot als ze geen bezel hebben. Op leer heb ik minder problemen mee. Dus ik ben zeker dat het draagbaar is, alleen zie ik ze liever een tikje kleiner. Maar ik zou het eigenlijk eens moeten passen om zeker te zijn!
Jij bent van oordeel dat ze compact dragen?
Die draagt ook vrij groot bij mij. Gelukkig is er ook een 36mm.
Zijn kast lijkt/draagt wat kleiner dan die 40mm, maar hij heeft redelijke (lange) lugs (die wel mooi om de pols buigen).
Je gaat eens moeten passeren bij @ElChueco of hier om te passen.
Ik vind dit een stuk frisser dan rose goud
Gaaf horloge! Maar net zoals met je Hentschel zou ik een maatje kleiner gaan…
Iets te groot ind. Door lege plaat en rechte lugs.
Hoeveel mm was deze?
@Veblen. Ze hebben gelukkig ook een maat kleiner maar is wel stuk kleiner en drie hander met datum. 33.5 mm. Mss ook maar eens gaan passen.
@jan-pieter. 40 mm.
Echt heel knap zeg!
Mijn top 3 met veel te dure horloges voor mij, maar die op termijn niet ondenkbaar zijn (willekeurige volgorde)
Bedankt voor de duiding! Nederland wordt wat ver om te passen, maar misschien passeer ik nog wel eens bij de AD en pas ik die 40mm variant wel eens
Mooie keuzes! Die zwarte Spring Drive is echt top!
Ik zit in België …
West-Flanders, jij?