Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Allebei een mooie historie. Longines nog veel meer. En allebei een relatief B-merk, binnen hun groep. Voor mij geen verschil.

1 like

Neen, je noemt het onterecht een gilt dial. Dat is het niet. Lees je eerst even in voor je weer statements gaat maken.

3 likes

100% mee eens prachtig horloge. Heb je deze al niet eerder gehad? Zou je dan mogelijk niet beter verder kunnen kijken voor een horloge die kan wedijveren met je ‘core’ collectie?

Whowwww

1 like

Ik zou deze wel lusten hoor.

Fotocredits: Monochrome

18 likes

Wat een gezeur weer zeg. Volgens mij zijn een aantal mensen toe aan een borrel of een goede b****

On topic: Die Tudor is echt heel gaaf! En in het zwart de mooiste uitvoering😍

4 likes

Laat gaan …

Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren

2 likes

Geen wonder dat de roep om strenger straffen steeds luider klinkt in de samenleving. :smirk:

5 likes

de vraag is dan @septentrio wat een gilt dial is? :slight_smile:

Staat toch in mijn eerste linkje? :slight_smile:

Er wordt hier kwistig ‘who cares’ geroepen, maar een gilt dial is een stukje kunst, en het verschil met een gewoon bedrukt plaatje is groot.

2 likes

Geen datum!! Supercool.

1 like

Da’s die nieuwe in 37mm, toch? Mooi! Ben ook echt fan van die vijf sterretjes. Geen idee waarom :slight_smile:

1 like

Heb de BB58 blue gehad en de normale Black Bay in het zwart. En de GMT en een Pelagos. Denk dat de BB58 black wel mooi toevoeging tzt zou zijn. Of de Black Bay Harrods.

3 likes

Sorry had dat gemist. Thanks!

Grow some balls

Nee, de 37mm heeft wel een datum.

Deze titanium versie is 40mm met lugs van een kilometer.

1 like

Wat een gezelligheid altijd op vrijdag.

Yema Yachtingraf Heritage

9 likes

Kende dit merk nog niet best leuk

8 likes