Bedankt voor de link.
Supergaaf! Helaas alleen te koop in de JLC boutique van Londen, HK, LA en Genève.
Volgens mij maar 10 stuks gemaakt. En uitgereikt aan de mensen die een van vorige de Batman films produceerden.
Ik dacht dat hij voor de nieuwste Batman film was, nevermind. Ik had de datum van het artikel niet gezien.
Als hij verkrijgbaar was in een van die boutiques had ik er een reisje aan gewaagd.
Vorige week twee duikers, een Submariner en een Seamaster, opgehaald maar toch blijf ik uitkijken naar het telefoontje met de mededeling dat onderstaande duiker binnen is en ik hem kan komen passen.
De no date versie is wellicht beter in balans, maar ik wil een datum op een allerdaags horloge. De 37mm is ook fraai maar voor een piloot toch net te klein ben ik bang. Dan ga ik vandaag maar gewoon voor de eerste uitgave, uiteraard in blauw
Tis geen horloge voor als je een bakkie op hebt maar heel fraai gedaan
Ik ook
Maar dan op staal
Ja natuurlijk op staal. Horloge altijd op staal kopen als dat kan.
Goede combinatie. Ook maar eens zo’n nato gaan zoeken
Haha, daar sluit ik mij bij aan.
Als geld geen rol speelt graag deze Omega Seamaster 300m, uitgevoerd in titanium, tantalum en rosé goud, 210.60.42.20.99.001. De adviesverkoopprijs bedraagt € 13.900. Op Chrono24 staat er een in Duitsland zonder doos en papieren voor € 7.950. Zijn er echt mensen die voor 14 ruggen een horloge kopen, daarna een Big Mac gaan eten en de verpakking van de hamburger en het horloge in de prullenbak donderen?
Sjiek
Ja staat hem goed. Erg mooi horloge. Kan veel soorten banden hebben.