Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Voeg mij dan maar toe aan het rijtje zeurders.

Ik vind het niet normaal dat als iemand gewoon juiste info deelt een wijsneus wordt genoemd.
En -who cares- vind ik ook geen normale reactie, ik dacht dat er velen op het forum zitten omdat ze caren.

Er zijn mensen die iets meer dan alleen het merk willen weten.

Noem het maar zeuren hoor

5 likes

Da’s die nieuwe in 37mm, toch? Mooi! Ben ook echt fan van die vijf sterretjes. Geen idee waarom :slight_smile:

1 like

Heb de BB58 blue gehad en de normale Black Bay in het zwart. En de GMT en een Pelagos. Denk dat de BB58 black wel mooi toevoeging tzt zou zijn. Of de Black Bay Harrods.

3 likes

Sorry had dat gemist. Thanks!

Grow some balls

Nee, de 37mm heeft wel een datum.

Deze titanium versie is 40mm met lugs van een kilometer.

1 like

Inhoudelijk sterk :+1: Goed Nederlands ook :ok_hand:

Wat een gezelligheid altijd op vrijdag.

Yema Yachtingraf Heritage

9 likes

Kende dit merk nog niet best leuk

8 likes

Bedankt voor de link.

15 likes

8 likes

Supergaaf! Helaas alleen te koop in de JLC boutique van Londen, HK, LA en Genève.

Volgens mij maar 10 stuks gemaakt. En uitgereikt aan de mensen die een van vorige de Batman films produceerden.

1 like

Ik dacht dat hij voor de nieuwste Batman film was, nevermind. Ik had de datum van het artikel niet gezien. :expressionless:

2 likes

Als hij verkrijgbaar was in een van die boutiques had ik er een reisje aan gewaagd.

1 like

Vorige week twee duikers, een Submariner en een Seamaster, opgehaald maar toch blijf ik uitkijken naar het telefoontje met de mededeling dat onderstaande duiker binnen is en ik hem kan komen passen.

10 likes

De no date versie is wellicht beter in balans, maar ik wil een datum op een allerdaags horloge. De 37mm is ook fraai maar voor een piloot toch net te klein ben ik bang. Dan ga ik vandaag maar gewoon voor de eerste uitgave, uiteraard in blauw

12 likes