Wat had je willen dragen vandaag? deel V

:heart_eyes: Lekker kleurtje

16 likes

Poah, die is wel gaaf zeg.
Binnenkort even biertje doen samen. :+1:

3 likes

Haha, ik zat erop te wachten. Tot snel! :sweat_smile:

1 like

Ik heb dubbel plezier van het Zenith El Primero uurwerk:wink:

8 likes

Mag ik meedoen? Ik hou van bier. :pleading_face:

Het liefst met een gouden Speedy om!

12 likes

Jazeker. :+1:
Kunnen we dat dan wel een beetje in de buurt van de randstad plannen?

2 likes

Liever niet.

3 likes

8 likes

6 likes

Doe mij dan deze maar!

9 likes

Nu nog zwaar onde gewaardeerd maar slechts een kwestie van tijd voordat deze sky high gaan en iedereen ze wil hebben. Zal waarschijnlijk nog wel een paar jaar duren.

In mijn ogen wordt hij steeds mooier! :heart_eyes:

#doubt. Weinig zeggend horloge. Deze komt er bij mij nooit in.

1 like

Ik begin hem ook steeds meer te waarderen en dat zegt wat…

1 like

Geef mij nou eens een reden waarom deze sky high zou gaan? Dat dan iedereen hem wil hebben snap ik wel.

Maar ik twijfel er aan of deze sky high gaan.

De wet van vraag en aanbod. Een standaard blauwe Royal Oak gaat nu ook voor meer dan een ton.

Oh… een code stel jij gelijk aan een RO

Maar waarom gaan al die andere modellen van AP niet sky high?

Bv ook de oudere gediscontinueerde modellen.

Ik heb het erover als deze eenmaal gewild raakt en in denk dat dat nog wel tzt gaat gebeuren. Kastvorm is wel echt uniek.
Vroeger kregen ze ook geen Daytonas aan de straatstenen kwijt…

Ah zo. Nou dat klopt. Als ze een keer ‘in’ zijn gaan ze vast stijgen.

Maar geef mij dan eens een reden waarom ze ‘in’ zouden komen?

Want dat zie ik niet gebeuren. Unieke kast of niet.
Want laten we eerlijk zijn, zo een recht afgekapte dikke kast is niet echt heel mooi.

Dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat alles ineens populair gaat worden :man_facepalming:t3:

2 likes