Wat had je willen dragen vandaag? deel V

We moeten Cellini’s gaan inslaan! Later mogelijk wel populair en veel geld waard :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Je evolueert Ralph! Dat is een natuurlijk iets.

Ik kon mij namelijk nog herinneren dat je dit zei:

:v:

2 likes

Die is wel mooi!

Maar ook geen sporthorloge. Want die schijnen meestal wel lekker populair te worden de laatste jaren. En een evident prijskaartje volgt dan vanzelf.

Weet ik maar met de logica van iemand anders wordt dat de bom. Staat zelfs een kroon op :love_you_gesture:t2:

1 like

Verkocht (hier op het forum) maar die zou ik zeker een dagje willen dragen. Prachtig horloge met een heerlijke dial en helemaal af met een super matte alligator band van Dangerous9straps :heart_eyes:

3 likes

Longines Heritage Military

14 likes

Heb deze gisteren even gepast… Ik snap het wel :smirk:

10 likes

het zal nog een kleine week wachten zijn voor die om de pols geraakt :cry:

2 likes

Singer Re-Imagined :heart_eyes:

3 likes

Helaas heb ik de Speedy moeten teruggeven aan zijn eigenaar, die had ik best willen dragen vandaag.

16 likes

Ook deze moest terug naar de eigenaar helaas….

14 likes

Deze ook…

En deze…

Zelfs met frituurhandjes bevlekt nog steeds schitterend :star_struck:

15 likes

Hier werd ik ook wel bij van

15 likes

Vandaag graag deze

4 likes

Damn :heart_eyes:

23 likes

7 likes

Voor mij deze fraaie Piaget vandaag.
Ongelofelijk dun ook.

5 likes

2 likes

Ah zo komt die leren band zo smutzig :rofl:

2 likes