We moeten Cellini’s gaan inslaan! Later mogelijk wel populair en veel geld waard 
5 likes
Je evolueert Ralph! Dat is een natuurlijk iets.
Ik kon mij namelijk nog herinneren dat je dit zei:

2 likes
Die is wel mooi!
Maar ook geen sporthorloge. Want die schijnen meestal wel lekker populair te worden de laatste jaren. En een evident prijskaartje volgt dan vanzelf.
Weet ik maar met de logica van iemand anders wordt dat de bom. Staat zelfs een kroon op 
1 like
Verkocht (hier op het forum) maar die zou ik zeker een dagje willen dragen. Prachtig horloge met een heerlijke dial en helemaal af met een super matte alligator band van Dangerous9straps 
16 likes
Ah zo komt die leren band zo smutzig 
2 likes
























