Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Tokyo 2020 Black Speedmaster.
Heeft iemand deze op het HF?

7 likes

De vergelijking slaat nergens op, maar toch klopt het :joy:

3 likes

En dat voor list!

5 likes

Ik zou voor een wat aparte Speedmaster gaan gezien het feit dat je al meerdere Tokyos hebt. Wat vind je van de Apollo 8 Dark Side of the Moon? Of een Speedmaster Moonphase of Racing? Of de Anniversary moonlanding? Of de nieuwe Ed White 321?

1 like

Idd, deze 2 zijn zeker niet verkeerd.

sp_dsotm_apollo8_31192443001001_3_4_small_1

8 likes

Die Apollo 8 is echt heel gaaf. Laatst in mijn handen gehad.

4 likes

Wait, wut? Is @koekoek jouw neef :thinking:

2 likes

En ondertussen kocht u zelf het grootste dertien in een dozijne high end merk :innocent:

Ik ben nog niet gewend aan je naam.

Want bestaat TheUnwornWatch dan ook, vraag ik mij af? Waar zijn Watches anders voor.

Tenzij je geen krasjes wil natuurlijk….

De naam slaat ook nergens op.

Het is gewoon mijn instagram naam, mijn vorige username was wat privacy gevoelig dus nu iets meer anoniem vind ik wel fijn.

1 like

Beleggen!!! Je gaat ze toch niet dragen, ben je gek! Straks trek ik een ongedragen daytona uit de kluis over 30 jaar en dan kan ik met pensioen.

O nee, want dat hebben 6000 andere Pipo’s vast ook gedaan en die willen dan ook cashen. Dan ben ik slim en doe ik het met 29 jaar… let maar op en dan ben ik rijk! :smirk:

1 like

Ik wou dat het echt sarcasme was maar dat is legit wat mensen doen…

2 likes

Hoeveel van die Calatrava’s zijn hier op HF aanwezig? Juist.

Hoeveel 42mm expl 2s zijn er op HF? Patek is hét mainstream high end merk. Dat is een feit en niet te ontkennen :innocent:

Meer dan genoeg, beetje slecht voorbeeld.

Dat Patek het meest populaire high end merk is heb je een punt. Mainstream zou ik het niet direct noemen omdat maar een klein percentage van de bevolking even een jaar salaris kan stukslaan op een dresser :wink:.

2 likes

Het werkt iig. SA is druk aan het typen nadat hij zelf iemand anders een veeg uit de pan probeerde geven :innocent:

Dat de opmerking van u hypocriet was was gewoon een simpel feit en geen uitlokking. Het moest gezegd.

Los daarvan heeft ie wel een punt. Als Rolex voor de hand ligt als je veel cash stuk te slaan hebt dan is dat bij PP nog wel veel meer het geval. Of worden Rolexen enkel gekocht door compenserende Neanderthalers en PP’s enkel door verfijnde liefhebbers die niet om status geven?

1 like

Ftfy.

1 like

Oplage heeft er naar mijn aanvoelen weinig mee te maken. Overigens, als iedereen weet dat PP ‘het meest gewilde merk is’ (ik hoef er geen maar goed), is het volgens jouw theorie dan niet wat conformistisch en ‘met beperkt blikveld’ om dat te willen kopen?

1 like