Wat had je willen dragen vandaag? deel V

mooi! heerlijk ‘gewoon’ in deze samenstelling! :slight_smile:

1 like

Kon hem niet missen, dus gisteren opgehaald :slight_smile:

9 likes

19 likes

Ik hoor ook bij de :t_rex: pols club dus kijk ook met een schuin oog naar deze Speedmaster. Hij lijkt me alleen wel wat aan de hoge/dikke kant maar wil hem zeker een in het echt zien.

Had m al gezien. :slight_smile: Iets rose gouds:Zijn wellicht plannen voor 2022. Heb momenteel al te veel anders op t oog. Mja de hobby… t houdt niet op :joy:

Dat is wel echt een koopje voor een volgouden horloge met mooi uurwerk. Prachtig ding.

2 likes

Maar het logo Tom … :wink:

Weet nog steeds niet of ik er goed aan doe om dit uniek horloge te laten gaan voor een SMP 300
Alleen maar om de 3 Omegas gelijk te trekken met de 4 Zeniths in de horlogedoos

8 likes

Maar dan in het blauw

5 likes

Wat mij betreft houden. Een dresser van die soort kan je goed hebben in deze collectie. En hij is prachtig.

1 like

Prachtige collectie.

T gaat me niet om t logo. :upside_down_face:

Denk dat wereldwijd meer mensen ‘Longines’ kennen dan bijv ‘Hentschel’ :wink:

2 likes

Just kidding’

1 like

12 likes

Het zal aan het povere weer en de gin tonic liggen, maar deze zou ik wel willen. Al zegt m’n vrouw dat ik die snel beu zal zijn.

13 likes

Weet je zeker dat de Rolex Datejust 126300 op Jubilee niet toffer gaat zijn, ook met smooth bezel? Ik vond dat bij de introductie toch wel een toffe combi bij deze. En het draagt zeer fijn.

4 likes

Ja ook mooi maar gladde bezel met Oyster band voelt natuurlijker en meer correct…
Bij Jubilee zou ik ook liever fluted willen.

De gladde bezel met Oyster band en blauwe wijzerplaat is voor mij de perfecte combinatie tussen klassiek/dressy en sportief. Past mooi tussen mijn Submariner 114060 en Explorer II 226570…

Soort perfecte blend tussen een Explorer I 39mm, OP41 en Milgauss…

2 likes

Dat denk ik ook. Vind dit maar een lelijke en aparte versie van de Datejust…

Gewoon doen als je het tof vindt! Keer wat anders dan de standaard Rolex :ok_hand:t2:

2 likes

Dat kan en mag! Maar …

Ik heb behalve een Radiomir en een Tag Link veel te veel standaard meuk. Zo van die collecties die wel wat “waarde” hebben maar weinig echte variatie. Pas op, heel blij met alles maar er steekt weinig tussenuit. Nummer 6 mag eens iets anders zijn.

2 likes

Als het niets is raak je hem ook wel weer kwijt :wink:

2 likes

Als onalledaagse aanvulling is dit een mooie optie. Ik zou hem wel op Jubilee nemen en/of met fluted.