Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Dat zal inderdaad waarschijnlijk geen probleem zijn. Zal best gewild zijn.

Dan wordt het voor mij weer net iets te. Ik kan dit moeilijk diplomatisch verwoorden maar euhm… fluted datejusts met jubilee zijn in mijn ogen voor gepensioneerden :grimacing:

1 like

Denk juist dat bij deze drukke wijzerplaat fluted en Jubilee veel te druk is en de aandacht van de plaat wegneemt. Met gladde bezel en Oyster komt deze exotische plaat mijns inziens meer tot z’n recht.

2 likes

Ik hoop hem over 30 jaar nog te hebben dan :wink: Ik vind de bolle bezel niet zo mooi meer, sinds ik de afgevlakte variant heb gezien (zoals op de Explorer).

Snap ik ook. Ik zou echter voor de full monty gaan bij deze :v:

1 like

Ja die is inderdaad iets leuker misschien. Die heb ik wel al, op de Explorer, dus het mag wel anders. Dit soort flash hoop ik dan ook wel bij te houden, maar die zal op leeftijd minder gedragen worden. Dat lot zal de Panerai ook wel beschoren zijn :sweat_smile:

1 like

Lekker voor bombastisch gaan joh. :grin: :+1:

7 likes

Damn. Zo voelde dat niet toen ik op zo’n ding kocht op mijn 27e 🥲

3 likes

Misschien dat het op een foto niet zo goed tot zijn recht komt maar dit vind ik toch wel een (klein) beetje teveel van het goeie hoor :dizzy_face:

2 likes

@551er kom er maar in. :star_struck:

1 like

Dat is net het leuke van smaak: ieder z’n eigen ding. Bij een ander denk ik zelden “dat slaat op niks”. Maar bij mezelf zou ik dezelfde keuze niet maken.

Ik drink graag jonge wijn. Anderen hebben graag oude wijn. Zij vinden de jonge te bruut en ik vind de oude over z’n hoogtepunt. Zolang we samen meer dan 1 fles opkrijgen is er dus geen probleem :sweat_smile:

2 likes

Oh dit is ook prima hoor…

12 likes

Het broertje van het horloge hierboven. De Seiko Speedtimer LE. Yes, pleaseeeee.

7 likes

Kom maar door hoor!

Dat is het mooie ook aan de hobby. Smaken verschillen en eigen smaken veranderen. :ok_hand:t2:

4 likes

Deze is idd níet teveel van het goede! Irl totaal niet opvallend. Hij kleurt juist wat donkerder dan de normale (ook heel gave) blauwe plaat.

Ik snap trouwens niet dat iemand een fluted/jubilee DateJust associëert met pensionado’s. Echt totaal niet.

15 likes
  1. :grin: Wasn’t me. :shushing_face:

Heerlijke foto’s ouwe man! :100:

3 likes

Platina AP off shore

7 likes

Mooi hoor! Ik ben er nog steeds blij mee.

4 likes

Super mooi. Wat een kanon🙊

1 like

20 likes