Leg uit?
Zeg ik ergens dat Rolex super high end uurwerken gebruikt?
Leg uit?
Zeg ik ergens dat Rolex super high end uurwerken gebruikt?
Even “invullen voor een ander” (ik zou zo’n slechte verkoper zijn);
Als je bedenkt dat de meeste Rolex-en exact hetzelfde uurwerk hebben, of ze nu in een sub of DJ zitten. Rolex het meest verkocht is. Dan is de Rolex toch het meest standaard uurwerk wat er is?
Nee maar ik vind het ironisch dat iemand die zichzelf blindstaart op alle standaard rolexjes (elke keer met een ander kleurtje bezel) en hetzelfde (prima) standaard uurwerkje, voor 10-15K - ineens een opmerking maakt over prijs-uurwerk-verhouding als een van de meest innovatieve en gedecoreerde quartz-uurwerken voorbij komt.
Niet helemaal eens. Ik vind niet dat wanneer je zelf in bezit bent van een horloge van het merk A je daardoor automatisch bent uitgesloten van een mening over merk B. En als het gaat om horloges die de meesten van ons toch nooit zullen kopen, vind ik het legitiem dat je bepaalde factoren zwaarder laat wegen dan bij je huidige horloges.
Ik snap heel goed dat iemand een automatische ggouden PP verkiest boven ‘een’ kwarts. Ikzelf waarschijnlijk ook, maar die Journe zou ik -daar volledig los van- graag een paar dagen willen dragen.
Ben ook maar een Rolex pauper …
Nutteloze discussie dit.
Ik had vandaag graag dit standaard Rolexje met een (prima) standaard uurwerk van 10-15k willen dragen
Ja
Zulke gave horloges maar wat een geld voor een rode fallus met twee zwaarden
Flink in de buidel tasten voor een one of one gemaakt voor een royalty ja
Van mij hoeft dat niet zo, van die wapenschilden op de wijzerplaat.
Met name omdat het het horloge duurder maakt, maar wel minder mooi. Ik vind het afbreuk doen. Dan maar minder zeldzaam.
Van mij ook niet. Een beetje alsof iemand dacht; “ik kan het horloge wel onderscheiten, maar dat is eraf te wassen. Wat als ik nu de wijzerplaat vernaggel?”
Nou, zo is het ook weer niet. Ik kan oprecht begrijpen dat er mensen zijn die een Iraqi Airforce logo wel cool vinden. Dat worden echt wel cultwatches op termijn.
Maar of ik het tof vind op een diamond bezel platina day-date op jubilee? Nee, dat vind ik ronduit zonde.
Die domino’s pizza DJ’s edit: Air king vind ik trouwens wel écht verschrikkelijk.
De prijs daargelaten, ik vind het juist gaaf omdat ze super rare zijn.
Je zo maar zo belangrijk zijn dat Rolex je familie wapen op de wijzerplaat wilt plaatsen, en ook vandaag nog steeds het familiewapen op de caseback van aan de royal family geleverde horloges graveerd.
Dit is ook nog eens de (zo ver ik weet) de enige platina jubilee die Rolex heeft geleverd.
Ik ben oprecht blij voor de beste man, maar dat maakt het horloge niet ineens mooier imho.
Ja wat is die vet hè!! Zo kak dat ze er maar 125 van maken.