Ik had gehoopt dat je er niet over zou beginnen.
Helaas
Dit is inderdaad een hele fraaie ref. Verticale strepen, datumvenster, kastvorm . Is deze er ook in midsize? Deze zijn van rond 2010 toch?
Doen ze niet.
Dit is het meest kleurrijke wat ik kon vinden wat niet heel erg expliciet op dames gericht lijkt te zijn. Man, wat zijn ze conservatief.
Je kunt van Rolex vinden wat je wilt, maar vanaf de grape dials, houten dials, stenen dials, rhodium dials naar deze kleuren-dials… Ze doen hier en daar wel coole dingen met kleur en motief. Ik ben ook een fan van de palmbomen dial.
Ik bekritiseer Omega dus eerder op hun gebrek aan speelsheid. Behalve bij de SMP 300, waar ze veel te zotte dingen doen met skeletjes, bolletjes, golfjes, kleurtjes en driehoekjes. Pffff.
Deze is 38,5mm dus behoorlijk midsize. Het is de James Bond editie voor de film Skyfall uit 2012. Geproduceerd tussen 2012 en 2015 ongeveer.
Welke maten er in de reguliere collectie zaten toen weet ik niet vanbuiten
Leuk op de foto, maar ik mis het reliëf… wat dat betreft, liever Seiko.
Man lul niet, je doet moeilijk.
Doe mij die ook maar ja. Erg mooi
Ik kom tot op heden alleen zwarte 41 mm’s tegen. Ik zal het Eens op OF gaan vragen.
misschien heb je hier wat aan:
Ik heb dit horloge vandaag om de pols.
Zodra mijn zoon 18 wordt hoop ik het horloge te vervangen voor deze jumping hour.
En toen ik vanmiddag deze Jumping hour zag heb ik besloten dat dit wellicht het einddoel wordt.
Of misschien toch deze Jumping Hour als ik opa ben.
Gelukkig nog flink wat jaren de tijd dit voor elkaar te boksen!
John Wick’s merk
Bakken met klasse…wat een mooi apart horloge en wat een superkwaliteit straalt dit uit.
In het Engels zo mooi gevangen door dat korte woord. ‘posh’
De blauwe Andersenwint het voor mij want een moderne knipoog door die kleur
Ja echt hè? Ik vraag me echt af hoe dit er in het echt uit zou zien. Ik denk spectaculair en adembenemend. Meer info:
Ben denk ik op slag een beetje verliefd geworden…en wat een mooie maten,…38 mm diameter, 19 mm tussen de lugs en ik schat zo’n 44 l2l maat.
Lees ik het goed dat de case nog geen 10 hoog is?
Kan me bijna niet voorstellen…
Ook die rotor
En wat ze schrijven over de imperfectie die het wellicht allemaal nog spannender maakt.
Welke popsong heeft de lyrics met " I love your perfect imperfections " oid ?
Neem jij die met gouden kast, dan pak ik die stalen uitvoering.
Edit: nu het laatste stukje ook gelezen, staal ??? Platina natuurlijk!!!
En die prijs,…met mijn spaartempo hebben we echt veel nachten om het te overdenken
Edit 2:
John legend dus
Thanks, dat helpt zeker!
Het lijkt er op dat dit de gewone collectie is. Als ik het goed zie is hij gewoon gedragen door James, maar het is niet zo’n speciale editie waar ergens 007 op staat.