Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Of

Het gebeurt me niet iedere dag dat ik een Breitling cooler vind dan een Grand Seiko, maar deze Breitling, met z’n 100m WR en z’n column wheel chronograaf en fantastische, ik herhaal FANTASTISCHE kleurstelling is gewoon zo cool.

Hulde. Die GS is ook echt, echt mooi en mooi van kleur, maar toch.

Wat zeggen jullie?
  • De Breitling Chrono!
  • De GS dresswatch!
  • Doe normaal man, groen is naar

0 stemmers

1 like

Ik denk dat deze kleur groen op de pols echt een verschrikking gaat zijn. Alsof je naar een plak komkommer kijkt de hele dag.

5 likes

Zodra ze een land pakken wat een beschaving heeft (gekend) en daadwerkelijk een cultuur heeft (gehad), kunnen we dealen. Dus de dial en breguet-wijzers zijn geinig, maar die like verdwijnt omdat ze Dubai noemen. Als hij van de Libanon, Iraq, Iran, Egypte of Syrië watch club was geweest, prima. Ik heb gewoon een hekel aan Dubai als concept.

Nou zul je zeggen “man lul niet, wat doe je moeilijk? Die Cartier is perfect, vierkante bezel, mooie brush, lekker aanwezige yildriz-dop.”… Je hebt gelijk. :+1: Maar toch. Dubai is echt kut.

Heerlijk. Een balsem voor de ogen. Ik hou van groen.

6 likes

Uemura SPB153 dan.

1 like

Zonder meer de Breitling. Die GS heb ik wel eens om de pols gehad met de crème wijzerplaat en dat ding is zo verschrikkelijk saai :smirk: en dat vleugje groen gaat dat niet oplossen.

Ik houd wel van een kleurtje, dus ook deze groen wil ik best om de pols hebben. Ben alleen niet overtuigd van die bruine band erbij, zou eerder zwart of donkerblauw erbij doen :thinking:

1 like


Check. :white_check_mark:

Ik hoor wat je zegt. Ik ben het er niet mee eens, maar ik begrijp dat men dat vindt.

Daa glijden de meningen ook uiteen. Blue and green should never be seen.

3 likes

Secondewijzer van die GS is ook blauw :wink:

1 like

Ik had gehoopt dat je er niet over zou beginnen. :rofl:

1 like

Helaas :laughing: :laughing:

1 like

Dit is inderdaad een hele fraaie ref. Verticale strepen, datumvenster, kastvorm :ok_hand:t2:. Is deze er ook in midsize? Deze zijn van rond 2010 toch?

1 like

5 likes

Doen ze niet.

Dit is het meest kleurrijke wat ik kon vinden wat niet heel erg expliciet op dames gericht lijkt te zijn. Man, wat zijn ze conservatief.

Je kunt van Rolex vinden wat je wilt, maar vanaf de grape dials, houten dials, stenen dials, rhodium dials naar deze kleuren-dials… Ze doen hier en daar wel coole dingen met kleur en motief. Ik ben ook een fan van de palmbomen dial.

Ik bekritiseer Omega dus eerder op hun gebrek aan speelsheid. Behalve bij de SMP 300, waar ze veel te zotte dingen doen met skeletjes, bolletjes, golfjes, kleurtjes en driehoekjes. Pffff.

3 likes

Deze is 38,5mm dus behoorlijk midsize. Het is de James Bond editie voor de film Skyfall uit 2012. Geproduceerd tussen 2012 en 2015 ongeveer.

Welke maten er in de reguliere collectie zaten toen weet ik niet vanbuiten :blush:

1 like

Leuk op de foto, maar ik mis het reliëf… wat dat betreft, liever Seiko. :slight_smile:

1 like

Man lul niet, je doet moeilijk.

4 likes

Doe mij die ook maar ja. Erg mooi :ok_hand:

:+1:t2:
Ik kom tot op heden alleen zwarte 41 mm’s tegen. Ik zal het Eens op OF gaan vragen.

1 like

misschien heb je hier wat aan:

1 like

:heart_eyes:


Foto credits @Rik

3 likes

Ik heb dit horloge vandaag om de pols.

Zodra mijn zoon 18 wordt hoop ik het horloge te vervangen voor deze jumping hour.

En toen ik vanmiddag deze Jumping hour zag heb ik besloten dat dit wellicht het einddoel wordt.

Of misschien toch deze Jumping Hour als ik opa ben. :joy:

Gelukkig nog flink wat jaren de tijd dit voor elkaar te boksen! :boxing_glove:

11 likes