Wat had je willen dragen vandaag? deel V

John Wick’s merk :wink:

Bakken met klasse…wat een mooi apart horloge en wat een superkwaliteit straalt dit uit.
In het Engels zo mooi gevangen door dat korte woord. ‘posh’
De blauwe Andersenwint het voor mij want een moderne knipoog door die kleur

1 like

Ja echt hè? Ik vraag me echt af hoe dit er in het echt uit zou zien. Ik denk spectaculair en adembenemend. Meer info:

1 like

Ben denk ik op slag een beetje verliefd geworden…en wat een mooie maten,…38 mm diameter, 19 mm tussen de lugs en ik schat zo’n 44 l2l maat.
Lees ik het goed dat de case nog geen 10 hoog is?
Kan me bijna niet voorstellen…
Ook die rotor :ok_hand:
En wat ze schrijven over de imperfectie die het wellicht allemaal nog spannender maakt.

Welke popsong heeft de lyrics met " I love your perfect imperfections " oid ?

Neem jij die met gouden kast, dan pak ik die stalen uitvoering.

:+1:

Edit: nu het laatste stukje ook gelezen, staal ??? Platina natuurlijk!!!

En die prijs,…met mijn spaartempo hebben we echt veel nachten om het te overdenken
:thinking::rofl:

Edit 2:

John legend dus

2 likes

Thanks, dat helpt zeker!

Het lijkt er op dat dit de gewone collectie is. Als ik het goed zie is hij gewoon gedragen door James, maar het is niet zo’n speciale editie waar ergens 007 op staat.

1 like

Een weekendje, erg VET.

Rado True Square Tej Chauhan

7 likes

Vandaag eens goud proberen… echt mooie horloges die Breguet Marinemasters :ok_hand:

12 likes

23 likes

Heel mooi!

Ben wel nieuwsgierig naar die dial in het echt. Die cijfer ring is wel echt prachtig!

1 like

:hot_face:

16 likes

12 likes

Deze ook… wat een knaller !

14 likes

Pure klasse !

1 like

Mooi horloge maar krijg bij zo’n wijzerplaat toch een hoog Sarb065 Cocktail time gevoel. En dat is in dit geval niet echt positief…

Zag bij schaap een soortgelijk model waar ook de subdials dezelde kleur was, bruut model.

7 likes


15 likes

10 likes

Ja tof! Denk dat ik de rosé gouden met donkere wijzerplaat nog net iets mooier vind :heart_eyes:

1 like

Ja ik ook, maar die heb ik hier volgens mij al vaker gepost. Even wat afwisselen.

1 like

Of we zetten de donkere plaat in deze kast.

#winning

1 like