Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Akkoord.

1 like

The beast :heart_eyes:

3 likes

Die gaan we volgende maand even passen, @Flowert neemt het poetsdoekje mee.

Godverdomme, ik kan niet wachten. :joy:

18 likes

Zo ongelooflijk vet.

1 like

En met stalen bedoel je de duurdere platinum uitvoering? Ah. Juist. Je had het ook gezien.

Wat ik niet trek uit die review is dat op een horloge van 40.000 ballen die zes en negen gewoon scheef in het hok lijken te staan. Ik zou verwachten dat die exact midden in zouden staan tot de wende, waarna ik zou verwachten dat ie voor de seconde om is naar het volgende cijfer klapt.

That’s just wack. Ik heb dan dus ook een ander nummer in gedachten.

Ik wilde iets van bah gaan zeggen tot ik dit zag:

Je hebt gelijk. Wel de witte ook even passen. Nondeju.

3 likes

Hahahaha, volgens mij de 9 echt, die 6 geef ik voordeel van de twijfel… foto’s kunnen enorm vertekenen natuurlijk :thinking:

Maar je weet waarom ik voor de platina kies nu…toch?

2 likes

Zou vandaag deze wel willen dragen :heart_eyes:

10 likes

Omdat je van wat rare, off kilter horloges houdt? :slight_smile: Ik heb de schurft aan Jumping-hour en retrograde complicaties, dus ik ga niet speculeren. Als dat platinum ding nu eens van staal was, met dezelfde wijzerplaat, maar dan zonder die vierkante bordjes op de dial, en dat dan die subdial een KS was, gewoon met uren en minuten uit een centrale as, zonder datum, zeker zonder jumping-hour en dan met een subtiele indice-track langs de rand… .Hmmm. Nee. Nee. Ook dan niet.

Het kleurtje is wel cool, maar daar houdt het voor mij op. Kan er even geen koek van bakken.

2 likes

Moet hardop lachen als ik jouw stukkie lees
:sunglasses::rofl:

Maar dageefverdernie.
Sta binnenkort toch met collectebus voor jouw deur :wink:
En dan ben jij de eerste die een bijdrage gaat leveren aan de 40 mille die bij elkaar moet komen.
En dan kijken we samen over 30 jaar hoe dat ding nou is in het echt.

It’s awful, very very ugly, wel it isn’t that bad really, actually it’s quite nice, yes indeed, you even might call it a Juwel, a real gem, the most perfect I’ve ever seen

Statler &Waldorf reversed

1 like

:slight_smile: Statler & Waldorf altijd goed. :slight_smile:

Je kan natuurlijk ook gewoon een tikkie sturen. Heb je 'm al terug met nieuw glaasje?

1 like

Gründlichkeit und Pünktlichkeit
Maar wel erg mooi uitgevoerd :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:


Wel met small seconds want anders denk ik steeds dat het horloge stil zou kunnen staan

15 likes

Not yet. Ze zouden hem opsturen en waarschuwden vantevoren dat het wel een week of 4 , 5 kon duren… :roll_eyes:

4 likes

Pffff, alweer Rolex joh ???

3 likes

Een AP off shore zie ik wel zitten de laatste tijd.

1 like

13 likes

Heb jij de polsen niet voor, sorry :smile:

1 like

Ach, tis dan ook geen blijvertje dus het kan wel voor even :handshake:

Dat is niets bij jou :joy:

inkoppertje

2 likes

116520, de grail, die komt er pas als ik hem nooit meer weg zou hoeven doen :man_shrugging:t2: