Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Als hij iets compacter zou zijn, stond ik nu bij de dealer. Die plaat is lekker en ook op rubber oogt dit horloge tof.

3 likes

Ik vind de SSC813P1 toch wel tof hoor!
Al vind ik 'm wel aan de prijs voor een solar, maar eigenlijk heeft ie alles.

13 likes

Heel cool.

1 like

Wat kleur op deze druilige dag.

Mooi zalm is niet lelijk.

.

En dan moet t uurwerk wel wat verdraaid worden.

11 likes

Mooi!

Ik vind alleen die bewerking van de brug altijd zo kitscherig. Heb ik eerlijk gezegd met L&S ook altijd. Knap gedaan, maar mooi vind ik het niet. Ben ik de enige?

3 likes

Vind die druk bewerkte dingen ook altijd vrij kitscherig, maar bij deze vind ik het ook enorm vloeken met de rest van de bruggen die regelrecht uit de ETA magazijnen komen rollen :grimacing:

4 likes

Vind het horloge wel mooi maar vind de blauwe wijzers niet echt bij de zalmkleurige wijzerplaat passen. Zou zelf voor zilverkleurig kiezen.

1 like

Ik zou vandaag deze Nomos wel willen dragen

21 likes

Ik doe mee met deze:

14 likes

Ook mooi maar ik vind de californiadial wat speelser staan

1 like

Klopt wel, er is voor beide wat te zeggen. De 39 is ook wat blauwer, de 37 heeft dan weer die leuke rode secondenwijzer. Ik heb alleen al 2 horloges met gouden wijzers, vandaar dat ik voor de 37 ga :slight_smile:

Hier een foto van beide naast elkaar, ABTW heeft er een vergelijking van gemaakt.

5 likes

Die rechtse zou ik niet meer hoeven, daar zitten krassen op van de kroon van de linker :grimacing:

1 like

Ik zat er ook naar te kijken… Maar als ze hem gratis zouden toesturen, kan ik ermee leven. Even een cape cod doekje erover en het is gepasseerd :wink:

1 like

De instand kwijl factor.

13 likes

Als iets gratis is ben ik ook gelijk minder kritisch :grin::grin:

1 like

8 likes

Ik vind deze stiekem zo cool. :sunglasses: Weet nog niet of ik hem voor een dag of voor ettelijke maanden zou willen dragen

5 likes

Ik snap jullie @tompj, @Capibara en @wbcoupe Dan maar zonder versiering? Weet niet of zilveren wijzers extra kosten??

Ik ga de salmon wel in de gaten houden in 2022.

Eerst maar even de aangepaste Hentschel ontvangen :shushing_face:

3 likes

Wel handig als je verdwaald in de Ardennen :grinning:

1 like

Vind het uurwerk zoals die van @Fate_Amenable_To_Change wel smaakvol:

Het Grote incoming topic. Deel VI

5 likes