Wat had je willen dragen vandaag? deel V

36 Aquis deed t niet.

Iets te hoog. Teveel tonnetjes gevoel. Was de 39. 5 meer in proportie

Te groot??

Nu maar eens nadenken over een van deze 2.

Lld 36 is iets dunner

stowa 36 met handopwinder nog wat dunner.

afbeelding

3 likes

Die is tof.

1 like

Eigenlijk had ik deze willen kopen, maar vrijwel niet verkrijgbaar. Wel nog in het blauw of zwart, maar ik wou een witte.
Heb het maar uit m’n hoofd gezet. Nu druk bezig met iets anders, maar had deze toch best wel willen dragen vandaag.

7 likes

Ik draag meestal een bescheiden formaat horloges, maar zelfs de 39.5 vond ik niet helemaal fijn geproportioneerd en heb ik weggedaan.

Zou ik ook eerst even passen. Heb hem gehad maar had toch niet de uitstraling van de ‘grote’ versie.

EDIT: plaatje voor de sfeer.

4 likes

Dacht eerst een witte GMT maar bij nader inzien toch maar een zwarte met drie wijzers.

Misschien legt de kerstman hem wel onder boom.

:slightly_smiling_face:

10 likes

mooi!

1 like

24 likes

3 likes

Ik vind die LLD wel vet staan om eerlijk te zijn!

2 likes

:drooling_face:

image

4 likes

Deze…

7 likes

Toen ik de foto toevoegde, dacht ik hetzelfde. :see_no_evil:

1 like

Mis eigenlijk wel een Quartz

:thinking:

10 likes

ik vind dit model toch wel erg gaaf hoor! Maar ik ‘stoor’ me zo aan het gat tussen de band en de kast. Valt dat in het echt ook zo op? Zijn er die hem gepast hebben?

(ik zag overigens in een review video ook dat de clasp enorm dik is (bij een wat smallere pols) dus ben ook wel benieuwd hoe dat in de praktijk is)

Goed om te weten thanks.

Ik ga in 2022 eens kijken of ik de lld 36 in t wild tegen kom.

De band trekt mij persoonlijk ook niet hoor. Tien keer liever de standaard stalen Seamaster band of rubberenband. Maar het horloge zelf… :ok_hand:

Maar ik kan nog wel een dozijn Seamaster modellen bedenken die Omega nog voor mij mag maken. :grin: gewoon een onwijs gaaf horloge. :star_struck:

1 like

Zo’n Aerospace is ook gewoon supervet :slight_smile:

1 like

MIDO ( true ) GMT :heart_eyes:

44mm en circa €1150 nieuw…

10 likes

Niet klein maar een lug to lug net <50mm is niet slecht. En true gmt voor dat geld… ik zou niet weten wie dat nog meer doet?

1 like

Da’s simpel…niemand :stuck_out_tongue_winking_eye: