Wat had je willen dragen vandaag? deel V

@Tulipan, een Cartier monopusher chrono is wel eindbaasmateriaal zeg.

Ik geloof niet dat ik wil weten wat het kost, maar ik wil hem.

18 likes

7 likes

Je bent niet alleen, dit is toch gewoon heeel nice zeker als je vaak toch wat netter gekleed bent. i love it!!

weet je toevallig al wat die kost of moet ik het zelf even opzoeken?

2 likes

Vandaag de Sinn U1 DS (limited edition)

Jammer van de belachelijke maatvoering (44mm) :flushed:

6 likes

Wel verrassend kleine lug to lug hoor. Heb hem ook nog nooit gepast, maar denk dat ie veel beter past dan enkel de diameter doet vermoeden. Zou iemand hem kunnen vergelijken met de seiko turtle? Want die kunnen veel mensen hebben.

1 like

na reeds 5 maanden op de wachtlijst … wordt het wel tijd dat de explorer ook een keertje om de pols komt :roll_eyes:

13 likes

Vis. Met top grade

16 likes

Haha deze staat ‘toevallig’ te koop: een kleine £35k… bij a collected man

@Skippy_Viking wat bied jij? :wink:

2 likes

Heerlijk! Ik zou ook wel zo’n tortue minute repeater willen hebben :sweat_smile:

8 likes

Pfffff. Zullen we gewoon weer blij zijn met onze eigen Cartiers?

A Collected Man maakt wel prachtige foto’s, dankzij hen heb ik deze op de radar:

14 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: wat een cadeautjes allemaal!

Kost ‘ie?

1 like

hahha helaas gaat dat een beetje boven me budget maar dan weet ik wel waar ik naartoe kan werken!

1 like

Toevallig twee weken geleden omgehad. Verrassend compact vanwege de korte lug to lug. Ten opzichte van een oude turtle wel groter, want meer wijzerplaat. Ik vond hem qua gevoel niet veel groter dan de moderne turtle - maar het is even geleden dat ik die in bezit had.

1 like

Tussen de 60 en 80k als ik moet gokken. :joy_cat:

1 like

Ik spreek voor mezelf want ik heb geen stoere polsen :smile:

1 like

Idem hier hoor. Zou zelf altijd voor de u50 kiezen. :grimacing:

1 like

Sowieso een goeie keus. :ok_hand:t2:

3 likes

Wat blijft dit toch gers…

Foto van Hodinkee

11 likes