Wat had je willen dragen vandaag? deel V

hahha helaas gaat dat een beetje boven me budget maar dan weet ik wel waar ik naartoe kan werken!

1 like

Toevallig twee weken geleden omgehad. Verrassend compact vanwege de korte lug to lug. Ten opzichte van een oude turtle wel groter, want meer wijzerplaat. Ik vond hem qua gevoel niet veel groter dan de moderne turtle - maar het is even geleden dat ik die in bezit had.

1 like

Tussen de 60 en 80k als ik moet gokken. :joy_cat:

1 like

Ik spreek voor mezelf want ik heb geen stoere polsen :smile:

1 like

Idem hier hoor. Zou zelf altijd voor de u50 kiezen. :grimacing:

1 like

Sowieso een goeie keus. :ok_hand:t2:

3 likes

Wat blijft dit toch gers…


Foto van Hodinkee

11 likes

Tissot PRX Powermatic 80

4 likes

Vind deze echt met de dag mooier! Die afwerking van die kast🤤

12 likes

Waar blijft je dj? :man_shrugging:

:heart_eyes:

1 like

Ik mis hier toch wel wat contrast.

2 likes

Yes, please.

10 likes

12 likes

Even gegoogled, kostte maar €9.8k nieuw 21 jaar geleden, geen geld voor witgoud. Vind alleen de tekst niet mooi geplaatst, lijkt nu op de foto en watermerk van C24.

1 like

Oh, ik vind dat wel keurig, precies op de lijn van de 9 en de 3 in die subdial.

De prijs was toen best netjes inderdaad, naar de maatstaven van vandaag al helemaal. En nog steeds niet heel duur vergeleken met andere gouden Speedmasters.

Alles was vroeger goedkoper dus het is wel een beetje appels met peren vergelijken, een BMW 3 serie van 50k in guldens toentertijd was heel luxe aangekleed nu betaal je daar 50k in euro voor.

Ik ben over het algemeen niet heel erg gecharmeerd van Cartier, maar deze is inderdaad best te pruimen.

Die Roger Dubois daarentegen :star_struck:. Die kerel heeft inderdaad fenomenale horloges te koop en weet ze echt prachtig te fotograferen. Hele typische stijl.

1 like

De volgende NA ??

Nog in bestelling. Blijft gewoon geduld hebben. Uiteindelijk komt ie wel.

1 like